کنترل دقیق زائرانی که زمینی از عراق به ایران برمی‌گردند

در دیدار رئیس هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و حج گفت:

به گزارش شیمیشی، به نقل از مرکز ارتباطات حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب – نماینده ولی فقیه در امور حج و حج – با دکتر سید عبدالفتاح نواب دیدار کرد. نحوه ارائه خدمات پزشکی در مراسم زیارتی. روحانیون مقدس سخنرانی کردند.

رئیس هلال احمر از آمادگی برای خدمات رسانی به زائران کاروان های اعزامی زیر نظر سازمان حج و زیارت خبر داد و به خدمات رسانی این گروه به زائران کردستان اشاره کرد. وحی و عتبات عالیات عراق همچنین گفت: هلال احمر به زائران ایرانی در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین خدمات رسانی می کند و در بررسی دقیق و جدی وضعیت و آزمایشات کارشناسی زائران در حال بازگشت به زائران ایرانی است. کشور از طریق زمین

نماینده عالی در امور حج و زیارت همچنین از خدمات هلال احمر در حوزه حج و حج و اقدامات انجام شده برای آسیب دیدگان بلایای طبیعی تقدیر کرد و گفت: برای کمک به این جامعه کمک مالی کنید.

نماینده عالی در امور حج و زیارت بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای بهره گیری از توان کشورهای میزبان در ارائه خدمات پزشکی به زائران ایرانی و حضور فعالتر هلال احمر در عرصه بین المللی تاکید کرد. ارتباط با هلال احمر کشورهای دوست و همسایه .. در بازدیدها به یادگار مانده است.

همچنین نمایندگان اداره عالی حج و هلال احمر در خصوص عملکرد مرکز بهداشت حج و حج صحبت کردند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و حج اهداف و توانمندی های مشترک همکاری دو مجموعه را یادآور شد و نماینده ولی فقیه در هلال احمر نیز از حجت الاسلام والمسلمین معزی خواست تا به همکاری بین دستگاه ها امیدوار باشد. موجب رضایت بیشتر زائران ایرانی در حج خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه همکاری رئیس جمعیت هلال احمر با مجتمع حج و زیارت فقید از تداوم همکاری این جمعیت با کارکنان حج و حج و خدمات زیارتی در ایران استقبال کرد.

کنترل شدید زائرانی که از طریق زمینی از عراق به ایران باز می گردند

در این دیدار دکتر سید علی مرعشی – رئیس هلال احمر – دکتر طاهر درودی – معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و حج هلال احمر – و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکنا الدینی حضور یافتند. و محمد حسین خوشنویس حضور داشتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا