استان ها

کلاهبرداری ۱۳۰ میلیون ریالی به بهانه تور هوایی قشم

به گزارش آنلاین از اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری 130 میلیون ریالی توسط فردی ناشناس در سایت تبلیغاتی به بهانه ضبط تور آسمان قشم، موضوع بررسی شد. در دستور کار است این افسر پلیس مستقر شد.

وی همچنین گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که دادستان با آگهی تور آسمان قشم در سایت دیوار مواجه شده و برای ثبت نام با آگهی دهنده تماس گرفته و سپس وی از هر کدام مبلغ 20 میلیون ریال درخواست کرده است. شماره کارت گفته است که پس از واریز وجه به حساب معلوم، نه تنها بلیت را دریافت نکرده اند، بلکه فروشنده نیز از پاسخگویی به تماس آنها خودداری کرده و آگهی را حذف کرده است.

مدیرکل انتظامی استان فتای در ادامه سخنان خود گفت: ماموران با بررسی مدارک و اظهارات متهمان و انجام اقدامات خردمندانه پلیسی در این راستا با هماهنگی مقام های قضایی، آنان را در نتیجه یک فقره کیفری دستگیر کردند. یک عملیات خشونت آمیز

این مقام قضایی به شهروندان توصیه کرد: برای سفرهای سیاحتی و حج، بلیت یا پیش خرید یا رزرو کنید، به دفاتر مجاز و معتبر مراجعه کنند و از خرید اینترنتی از سایت‌های مختلف و غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ مرتضوی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از کشف و ضبط پرونده جهت دریافت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: برخی آگهی ها در سایت های واسطه گری با عناوین بلیت های تخفیف دار لحظه آخری سریع السیر. تورهای توریستی و ارزان و غیره به قصد کلاهبرداری صادر می شود و شهروندان می بایست تا حد امکان پس از تایید هویت و اصالت ارائه دهنده خدمات، وجه واریز و اطلاعات هویتی خود را به صورت حضوری ارائه نمایند.

48

دکمه بازگشت به بالا