کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از خانه‌ای در غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از کشف بیش از 12 کیلوگرم حشیش از منزلی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ حسین ذوالفکسانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران متوجه شدند که یک قاچاقچی مواد مخدر با کمک فردی دیگر در خادم آباد شهریار اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کند. در این راستا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی همچنین گفت: با مشاهده حرکات قاچاقچی و شریک زندگی اش، ماموران متوجه شدند که متهم اخیراً مقداری مواد مخدر از شریک زندگی خود دریافت کرده و به قصد فروش در منزل خود در خادم آباد شهریار مخفی کرده است. . آنها در قالب فروش

ذوالفخانی تصریح کرد: ماموران پس از کسب این اطلاعات محل فعالیت متهم را مشخص و سپس با مقام قضایی هماهنگ و مجوز لازم را اخذ کردند. در ادامه صحبت های خود تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه این فرد رفته و با انجام عملیات پلیسی، قاچاقچی را در منزل وی دستگیر و دستگیر کردند. او به کلانتری رفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بازرسی از منزل متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسی از منزل این فرد 12 کیلو و 300 گرم حشیش کشف کردند.

وی با بیان اینکه همسر این فرد نیز توسط پلیس شناسایی و در عملیات دیگری دستگیر شد، گفت: هر دو متهم با مواد مخدر مجهول الهویه و جهت انجام امور قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران دستگیر و انتقال و تحت بازجویی قرار گرفتند. . پس از این پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات جنایی به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات بیشتر در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا