کرونا پزشک بوشهری را آسمانی کرد

اخبار/בורונדיeurope. شهر “همایون فیوض” دکتر نامآشنای بوشهری به تاج مرده.

شب گذشته -سهشنبه ۷ مرداد, دکتر בורונדיeurope. شهر با توجه به ادراک کووید۱۹ در بیمارستان شهدای مبارزات בורונדיeurope. شهر در سن ۵۴ سالگی جان به تسلیم کرد.

گفت: کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در یک پیام تسلیت در مرگ این پزشک نوشت: “این خبری است که روز به مبارزه با ویروس منحوس قلب مردم و همه ما را به درد آورد. بدون شک از دست دادن دکتر کلانتر. بااخلاق و غیره. آرام بخش که برای سال های سال بدون تعهد. چشمداشتی برای معلولان رایگان خدمات ارائه شده با تعهد و تخصص و در نتیجه نجات جان بسیاری از انسان ها ساخته شده و این مایه تاسف است که جامعه باید از خدمات ارزشمندش رد خواهد شد.

بدون شک سرویس های مسئول شهید دكتر همایون فیوض آن زندگی خود را برای خدمت به بندگان خدا در نزد خدا نگه برکت بیمارستان بهترین کیف در مورد جهان آینده خود خواهد بود. من با قلب انفجار با غم و اندوه شهادت دكتر همایون فیوض., ششم شهید محافظ سلامت استان بوشهر به خانواده داغدیده آنها. مردم شریف منطقه בורונדיeurope. شهر و جامعه تحصیل کرده و کسانی که در زمینه بهداشت ، پیام تسلیت عرض) و آن زندهیاد حضرت درجات و رحمت شنیدن الهی و برای بازماندگان قدردانی از صبر و شکیبایی و همچنین دوست دارم.”

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا