چگونه جارو شارژی را برقی کنیم؟

باید بدانید که در واقع اساس عملکرد کلی جاروبرقی باطری تفاوت قابل توجهی با جاروبرقی برقی ندارد. در یک جارو شارژی، مانند جاروبرقی، یک موتور گرد و غبار و خاک انباشته شده بر روی سطوح مختلف را از طریق یک لوله به داخل یک کیسه یا مخزن می کشد و قدرت مکش لازم برای حذف گرد و غبار و کثیفی را ایجاد می کند. اساس کار یکسان است و تنها تفاوت های کوچک در تولید نیروی محرکه لازم برای کار موتور و همچنین تفاوت در بدنه، ابعاد و وزن جارو شارژی این دستگاه را محبوب و ضروری کرده است. با پایدار سرویس تهران همراه باشید.

مهمترین و بزرگ ترین تفاوت آتش نشانی و آتش نشانی برقی را می توان در این مورد گفت که اتو برقی برای کار نیازی به اتصال به برق شهری ندارد و انرژی لازم برای راه اندازی موتور را تامین می کند. در باتری به عبارت دیگر دلیل نامیدن پاور پاک کننده به این نام این است که این دستگاه از باتری قابل شارژی مانند تلفن همراه یا چراغ قوه استفاده می کند که برق را در باتری ذخیره می کند و در صورت نیاز موتور را به حرکت در می آورد. با پیشرفت تکنولوژی این روزها باتری های شارژی از عمر باتری و شارژدهی بهتری برخوردارند و با استفاده از مزایای زیر به یکی از مهم ترین لوازم در هر آشپزخانه ای تبدیل شده اند:

بدون نیاز به سیم و پریز برق: جاروبرقی قابل استفاده مجدد نیازی به اتصال برق به جارو ندارد و می تواند تا 1 ساعت بدون برق به طور مداوم کار کند.

سبکی: سبک بودن جارو شارژی فشار کمتری به مفاصل دست، پا، گردن و پشت وارد می کند و نظافت منزل را لذت بخش می کند.

آلودگی صوتی کمتر: باید بدانید که جاروبرقی در سطح صدای بسیار کم کار می کند و در مقایسه با جاروبرقی صدای کمتری تولید می کند.

قدرت استخراج بالاست و با توجه به اندازه و شکل مناسب است.

سایر جلسات

جابجایی آسان

اشغال فضای کمتر

ساده در نگهداری

معنای دوگانه. برخی از جاروهای شارژی دو منظوره هستند و می توانند گرد و غبار و آب را همزمان جذب کنند.

امکان برنامه ریزی برای شروع کار بر روی مدل های هوشمند

لازم به ذکر است که تنها معایب جاروهای شارژی ظرفیت کم کیف و تمام شدن باتری دستگاه است. معایبی که عده ای را به فکر برق انداختن جارو شارژی، قطع باتری جارو شارژی و سیمی شدن جارو شارژی می اندازد. آیا می توان از جارو برقی شارژی استفاده کرد؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است.
برای تعمیرات جارو شارژی بوش با ما تماس بگیرید.

نحوه سیم کشی جارو شارژی

همانطور که می دانید جریان و توان برق شهری با برق ذخیره شده در باتری ها متفاوت است. اگر جاروبرقی شما می تواند با برق شهری کار کند، ممکن است بخواهید جاروبرقی خود را به برق وصل کنید. لطفاً بدانید که برق رسانی به جارو شارژی تأثیری بر عملکرد یا قدرت مکش آن ندارد. تنها مزیت این کار این است که اگر باتری آسیب ببیند یا شارژش تمام شود، در صورت وجود برق شهری می توانید از پاک کننده قابل شارژ به عنوان اتصال استفاده کنید. جاروبرقی را به برق وصل کنید.

برای اتصال جاروبرقی و اتصال مستقیم جاروبرقی به برق شهری (پریز برق) به لوازم و تجهیزات زیر نیاز دارید:

آداپتور

پیچ گوشتی

دستگاه شناسایی

سیم پیچ خورده

استریپر

مشعل صنعتی

برای این کار ابتدا باید بدنه پاک کننده را باز کنید. سیم برق را بردارید و پنهان کنید. سپس، از یک شارژر برای شارژ کردن کابل انتهای باتری استفاده کنید تا باتری خود را تمیز کنید. سیم برق را به آداپتور برق وصل کنید و جاروبرقی خود را روشن کنید. اگر دستگاه با این حال، این احتمال وجود دارد که شما سیم ها را فروخته اید.

آیا وصل کردن جارو شارژی ضرر دارد؟

اگر برد و موتور پنکه شارژی شما از برق شهری پشتیبانی می کند، با آداپتوری که جریان و ولتاژ برق شهری را به ولتاژ مورنایز و جریان فن شارژی شما تبدیل می کند، می توانید فن شارژی خود را بدون مشکل روشن کنید. اگر از پشتیبانی دستگاه خود برای برق شهری مطمئن نیستید می توانید با تعمیرکاران و کارشناسان مرکز تعمیرات باتری پاک کن آاگ تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا