پیام تبریک رئیس سازمان ثبت احوال کشور به رئیس‌جمهور منتخب مردم

رئیس سازمان ثبت احوال در پیامی به مسعود مزیکیان تبریک گفت.

به گزارش شیمیشی، بر اساس بیانات کلی سازمان ثبت احوال، رئیس جمهور منتخب در پیام تبریک هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال گفت:

نام خدا

گذشته پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرشار از لحظات درخشان و مراحل سخت تاریخی است که به اذن خداوند متعال و رهنمودهای ارجمند ائمه انقلاب (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همواره با موفقیت پشت سر گذاشته شده است. ). ) و به برکت حضور ملتی دوراندیش و هوشیار، بر قوت و شکوفایی نظام مردمی افزوده است.

این سرنوشت ابدی که در آیه شریفه «یا ایح الدین آمنوا عن تنصارالله یانسرکم و یسبط کاوالکم» وعده داده شده است، بار دیگر در 24 تیرماه آشکار شده و فریاد پرشور مردم در آن گم شده است. صحنه غم انگیز رهبر شهید آیت الله دکتر.

ضمن تشکر و قدردانی از سرگذشت سازندگان این خیزش مردمی، از زحمات و تلاشهای ارزشمند کلیه کارکنان سازمان ثبت احوال کشور که نقش مهم و حساسی در برگزاری این خیزش مردمی ایفا کردند، کمال تشکر و قدردانی را داریم. انتخابات به مناسبت فرا رسیدن ایام معنوی ماه محرم و به یاری اباعبدالله الحسین (ع) به جهت احترام و توفیق تمامی تلاشگران نظام مقدس اسلامی، انتخاب جناب آقای اباعبدالله الحسین(ع) را تبریک و تهنیت عرض می نماییم. دکتر. بدیشیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و توفیق و افتخار بزرگ ایشان و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها با نظارت حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی). ماد ظله العالی) از خداوند متعال می خواهم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا