ترندهای کسب و کارعمومی

پخش عمده لوازم کامپیوتر توسط گروه خادمی

اسپیکر بلوتوثی طراحی شده به شکل توپ برای بسیاری از طرفداران ورزش بسیار هیجانانگیز است. همین امر موجب شده است که روز به روز بر تعداد مشتریان و طرفداران این شرکت اضافه شود. در مدل های موزیکال بلندگو، علاوه بر وجود ووفر(صدای بم)و تیوتر(صدای زیر) دارای کراس آور (تفکیک فرکانس بالا و پایین) هم می باشد. سه شرکت یاد شده در بالا تنها نمونه ای از شرکت های موفق در بازار آی تی ایران هستند.تمامی این شرکت ها راه خیلی طولانی را برای رسیدن به رتبه ای که اکنون به آن دست یافته اند، پیموده اند. این بلندگو در هنگام بالا بودن ولوم صدا را با کیفیت بسیار خوبی پخش میکند، وزن سبک و حمل پذیری بالایی دارد، در مقابل نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است و میتواند با کمک یک دکمه کارآمد لیستهای پخش مورد علاقه شما را بدون این که بخواهید گوشی هوشمندتان را بردارید، پخش کند. قطعات مختلف کیبورد تسکو به گونه ای طراحی شده است که فشار بسیار کمی را در حین تایپ، بازی یا کار کردن به دست های شما وارد می کند. لامپهای تعبیه شده بر روی توپ، میتواند تا 8 رنگ تغییر کند تا کاملاً مشابه تیم موردعلاقه شما گردد.

گاهی اوقات کمی ریسک کردن و ارائه دادن یک هدیه خاص با شکلی متفاوت ولی باکیفیت میتواند توجهات بسیاری را به سمت شما و نام برندتان جلب کند. این هدیه شگفتانگیز میتواند جلوهای متفاوت و خاص به میهمانیها و اتاق افراد بدهد و لذت پخش موسیقی را با نورهای هماهنگ خود صدچندان نماید. محصول سال 2017 کمپانی jbl که ظاهر مدرن و منحنی شکلش، آن را به یکی از خاص ترین اسپیکر های موجود تبدیل کرده است. این اسپیکرها از نوع رومیزی یا دسکتاپ هستند و می توان آن ها را به دستگاه های مختلف اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و … به این صورت که بلندگو مرکزی در وسط صفحه نمایش و بلندگو پایه دار در سمت راست و چپ تلویزیون قرار می گیرد. این اسپیکرها درست همانند یک توپ هستند که داخل آنها بلندگو تعبیه شده است. بلندگو های تحت شبکه می توانند از طریق میکروفون تحت شبکه و یا آی پی فون ها پیج شوند. این اسپیکر اتصال از طریق بلوتوث ، مموری کارت ، فلش، درگاه USB و خروجی AUX به موبایل یا پخشکنندههای مختلف صوتي متصل میشود. بهتر است که اسپیکرهای بلوتوث ۵ را انتخاب کنید.

https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1/

بهتر است بدانید، محدوده شنوایی انسان بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. با پیشرفت علم و فناوری و به کار بردن طراحیهای خلاقانه و خارقالعاده میتوانید گزینهای مناسب برای هر چه بهتر دیده شدن خود پیدا کنید. اسپیکرهای ضدآب برای مواقعی که میخواهید در استخر یا ساحل از شنیدن موسیقی لذت ببرید، یا در فضای باز احتمال بارش باران وجود داشته باشد، مناسب است. این اسپیکر با صدای فراگیر و بلند خود کاملاً مناسب فضای باز است و میتوانید با شارژ کردن باطری لیتیم یونی آن به مدت 5 ساعت به صورت مداوم به پخش آهنگ بپردازید. با این باتری اگر میزان صدای اسپیکر متوسط باشد، تا ۱۲ ساعت میتوانید از آن استفاده کنید تا مجددا آن را شارژ کنید. روکش به کار رفته بر روی توپ، از چسبندگی مناسبی برخوردار است که حتی برای یک پرتاب هیجانانگیز نیز میتوانید از آن استفاده کنید. از زمان تاسیس آف خرید تا به امروز، همواره بر پایه بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا، ارسال در سریعترین زمان و ایجاد حس امنیت و رضایت مشتری، استوار بودهایم و خواهیم ماند. برد این اسپیکر ۱۰ متر است و در این فاصله بدون ایجاد نویز، امکان اتصال به منبع صدا را دارد. خوشبختانه با تکنولوژیهای بیسیم مثل بلوتوث و وایفای میتوانید چندین اسپیکر را به یک منبع صدا وصل کنید تا صدای بیشتر و وسیعتری داشته باشید.

مهمترین مزیت اسپیکرهای بلوتوث همراه این است که میتوانید بدون هیچ سیم یا کابلی از آن برای افزایش صدا استفاده کنید؛ اما گاهی اوقات نیاز میشود که اسپیکر را با کابل USB یا aux به یک منبع صدا وصل کنید. اگر برای شما این شیوهی اتصال اهمیت دارد، مثلا دستگاه پخش موسیقی شما بلوتوث ندارد، حتما این گزینه را در نظر داشته باشید. این قانون کلی را در نظر داشته باشید که هر چقدر اسپیکر بزرگتر میشود، صدای قویتری دارد. اما در رابطه با برند jbl، این مزیتها دقیقا چه چیزهایی هستند؟ شاید شنیدن این اسم کمی عجیب باشد، اما ظاهر این اسپیکر بلوتوثی مکعبی به مراتب خارقالعادهتر است. اما آیا می دانید برای خرید یک اسپیکر کامپیوتر حرفه ای به چه مواردی باید توجه کنید؟ اسپیکرهایی که در ادامه میبینید، پرفروش هستند و نسبت به قیمت مناسبشان، ارزش خرید دارند. بنابراین در زمان خرید اسپیکر به این نکته هم توجه داشته باشید و آن را در نظر بگیرید. تنها کافی است کمی خلاقیت و شهامت داشته باشید. زمانی که در یک مکان می باشید و دسترسی به پریز برق برای شما مشکل است پاوربانک می تواند بهترین راه برای شارژ گوشی شما باشد. درگاههای Type-C و AUX بر روی این محصول تعبیه شده است، تا عملیات شارژ و پخش موسیقی برای شما آسانتر شود.

دکمه بازگشت به بالا