اجتماعی

پایش بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی خطر ساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور

مدیر کل دفتر بازرسی کل سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال 1402 بیش از 6 هزار دستگاه ایمنی در مراکز درمانی و بیمارستان های سراسر کشور مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش شیمیشی،احمد طاهری درباره اقدامات این اداره در سال 1402 گفت: با توجه به نقش سوخت غیراستاندارد در افزایش آلودگی هوا بخش مهمی از وظایف ما نظارت بر سوخت است که در این راستا 249 نمونه نفت، گاز و 120 نمونه نفت. . بنزین و 13 نمونه گازوئیل را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به وظیفه ای که در قبال آلایندگی بیمارستان ها و مراکز درمانی به عهده ماست، از 6164 مورد تجهیزات ایمنی در مراکز درمانی و بیمارستان ها بازدید و بر عملکرد 6164 مورد ایمنی در مراکز درمانی و بیمارستانی نظارت کردیم و همچنین نظارت کردیم. آلودگی در 1205 مورد خاک را انجام داد

مدیر اداره کل پایش سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری در بررسی گزارش های طرح های مشمول ارزیابی از منظر نظارت خبر داد و گفت: در این راستا تحقیق، بررسی و ابلاغ نظرات در مورد 160 پروژه که تأثیرگذار در محیط. ارزیابی از نظر نظارت و مشارکت در کمیته های فنی و ارزیابی مربوط به آن انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، طاهری اظهار داشت: یکی دیگر از کارهای ما همکاری در اجرای پایش پسماندهای مربوط به کنوانسیون بازل بود که شامل تحلیل کمی نتایج آنالیز بقایا می شود. بر اساس توافقنامه بازل تعیین می شود. این قرارداد با هدف صادرات و کنترل حمل و نقل با تعداد 190 محموله منعقد شد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا