ورزشی

پایان کار طارمی با آقای گلی و نایب قهرمانی/ نمیتوانم خوشحال باشم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در هفته پایانی لیگ پرتغال تیم فوتبال بنفیکا با نتیجه 3 تا 0 بار سانتاکلارا قهرمان شد و با 87 امتیاز قهرمان شد.

پورتو هم برای قهرمانی به پول نیاز دارد ویکتوریا بازی او و شکست ها بنفیکا لازم بود به گل اولش رسید و با سه گل پیروز شد ویکتوریا او برنده شد، اما با توجه به نتیجه بازی بنفیکا به عنوان رتبه کافی بود.

در دقیقه 8 مهدی طارمی دروازه بان ایران برای پورتو گلزنی کرد. اتاویو و اوانیلسون یکدیگر گل ها پورتو گل زد. طارمی به گل سوم رسید اوانیلسون داد

پورتو که فصل گذشته قهرمان لیگ پرتغال شد، در این فصل 85 امتیازی شد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

البته طارمی با 22 گل عنوان آقای گل لیگ پرتغال را از آن خود کرد گونزالو راموس از بنفیکا او با 19 امتیاز دوم شد.

پایان کار طارمی با آقای گلی و پس از آن / نمی توانم خوشحال باشم

طارمی که چه زمانی بهترین بازیکن برای ملاقات بازی او انتخاب شد، در پایان بازی گفت: از هوادارانی که به بازی آمدند بابت حمایتشان تشکر می کنیم. از ابتدا تمام تلاشمان را کردیم تا به هدفمان برسیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. مهمترین چیز نگرش و وفاداری ما بود. عذر می خواهیم. این را در نیمه دوم متوجه شدیم [بنفیکا] این یک برد است، اما ما همچنان می خواستیم تا پایان بازی کنیم. تا آخر تمام تلاش خود را کردیم.

جواب آقای گلی را داد خود خواه وی در لیگ پرتغال نیز گفت: از همتایانم تشکر می کنم که به من کمک کردند اما وقتی قهرمانی را به دست نمی آوریم نمی توانم خوشحال باشم.

طارمی بر قهرمان بنفیکا وی گفت: آنها خوب بودند اما ما می توانستیم قهرمان شویم و کارهای بیشتری انجام دهیم. ما فرصت هایی داشتیم که امتیازات بیشتری اضافه کنیم، اما زندگی همین است.

طارمی درباره فینال جام حذفی توضیح داد: همیشه تا آخر تلاش می کنیم و برای این جام می جنگیم.

پورتو با وجود دوم شدن در لیگ پرتغال، شانس قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

دکمه بازگشت به بالا