پایان سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان؛ امروز/ جاماندگان چه کنند؟

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور امروز (30 خرداد) آخرین زمان ارزیابی نوآموزان را اعلام کرد و گفت: این تاریخ قابل تمدید نیست.

حوث الله الماسی در گفت وگو با شیمیشی. وی با اشاره به اینکه امروز زمان ارزشیابی دانشجویان جدیدالورود است گفت: پس از این تاریخ سامانه بسته می شود و زمان ارزشیابی تمدید نمی شود.

وی با بیان اینکه بازماندگان با مراجعه به مراکز معاینه می شوند و علت زندگی آنها مشخص می شود، گفت: در صورت مهیا بودن شرایط، تعیین و در دستور کار ارزیابی قرار می گیرند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه برای تسریع در روند سفارش کتب درسی و ثبت نام دقیق نوآموزان لازم است والدین در فرصت باقی مانده دانش آموزان جدید خود را ارزیابی کنند، ادامه داد: سنجش سلامت به سطح را بررسی کنید دانش آموزان و اولیا باید از طریق سامانه my.medu.ir از نظر مهارت های ارتباطی جسمی، رفتاری، شناختی، عاطفی، گفتاری، کلامی و اجتماعی وقت ملاقات بگیرند.

الماسی با بیان اینکه زمان ارزیابی شهروندان در کنار سایر فرزندان ایران آغاز شده است، اظهار داشت: ارزیابی آنها تا پایان امروز انجام می شود و پس از آن سامانه بسته می شود زیرا فرآیندهای بعدی، تمام مراحل تعیین وقت با شکست مواجه می شود. . ، سنجش و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود کاملا الکترونیکی بوده و انتقال اطلاعات و دانش از سامانه سیرت به سامانه سیدا (ثبت نام قطعی) انجام می شود.

وی همچنین گفت: امسال پس از اتمام سنجش سلامت، با حضور مربیان حرفه ای و تربیت فردی تاثیرگذار در خانواده به عنوان مکمل دانش آموزان معلول، کار اصلاح آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا