علمی و پزشکی

ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز ۲ پرو

اگر از هدفون Galaxy Buds 2 Pro استفاده می کنید، اکنون یک راه آسان برای ضبط ویدیو با صدای فراگیر دارید. سامسونگ آپدیت جدیدی برای این محصول منتشر کرده است که امکان ضبط صدای 360 درجه در هنگام عکس گرفتن را فراهم می کند. در حالی که این ویژگی به دلیل استفاده از یک میکروفون روی هدست با صدای فراگیر حرفه ای مطابقت ندارد، اما می تواند صدای واقعی تری نسبت به ضبط ویدیو ارائه دهد.

به گفته Engget، قابلیت ضبط صدای 360 درجه Galaxy Buds 2 Pro در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران فعال خواهد شد. این به‌روزرسانی ابتدا برای دارندگان گلکسی ZFlip 4 و Galaxy ZFold 4 منتشر می‌شود و احتمالاً به‌طور پیش‌فرض به سری Galaxy S23 اضافه می‌شود. اگر گلکسی S22 دارید، ممکن است در حال حاضر نتوانید از این ویژگی استفاده کنید.

آپدیت ماه فوریه برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 قابلیتی به نام Camera Controller را به این ساعت ها اضافه می کند. با این قابلیت می توانید دوربین گوشی را از راه دور چه با انگشت خود و چه با چرخاندن قاب زوم کنید. این ویژگی به خصوص برای عکس های گروهی مفید است.

عملکردهای جدید در گلکسی واچ سری 4 و 5 و همچنین هدفون گلکسی بادز 2 پرو تنها در صورت استفاده از جدیدترین محصولات این شرکت مفید خواهند بود و به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است تا طرفداران برند خود را به استفاده از آن ترغیب کند. خرید گوشی های هوشمند جدید.. به این ترتیب می توانید به ویژگی هایی دسترسی داشته باشید که حداقل برای مدتی در دسترس همه قرار نخواهند داشت.

227227

دکمه بازگشت به بالا