ورزشی

وزیر ورزش هزینه سفر تیم ملی بانوان به بلژیک را تقبل کرده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و سخنگوی فدراسیون فوتبال ، اهوره موسوی ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان ، در این دو تیم گفت: “حضور شاد وزیر ورزش و جوانان نه تنها باعث تشویق دختران با لباس ملی شد ،” مربیان و اعضای تیم ملی ، بلکه به همه زنان ورزشکار پیام داد که او ، ورزش زنان ، رشد رو به رشد دختران ایرانی را در این زمینه نیز جدی گرفته است.

وی ادامه داد: از وزیر ورزش و جوانان صمیمانه تشکر می کنم. ابتدا ، به عنوان سرمربی فوتبال زنان ، در چهره تیم ملی ، مربیان و افرادی که در تیم ملی شرکت کردند ، برق و امید وجود داشت. پس از قبول پیشنهاد کادر فنی و فدراسیون ، او موافقت کرد که این پول را به تیم ملی فوتبال زنان به اردوی چهار روزه در شارلروای بلژیک بازگرداند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان تاکید کرد: لازم به ذکر است در جلسه ای که رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس باشگاه شارلروا برگزار کرد ، مقرر شد کلیه هزینه های تیم ملی در مدت اقامت وی ​​در بلژیک توسط باشگاه مربوط به پرداخت می شود. دومین تشکر من به عنوان یک مادر ایرانی از وزیر ورزش است. این نگرش های مساوی و دلسوزانه باعث می شود دختران ایرانی متوجه شوند که وزیر ورزش و جوانان ایران اسلامی نگاهی معنوی و حمایتی به ورزش حرفه ای زنان دارد.

موسوی در پایان گفت: بدون شک حمایت بی دریغ وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در حفظ نتایج چشمگیر فوتبالیست های دختر ایرانی در عرصه بین المللی بسیار مثر خواهد بود. امید است زنان ملی پوش کشورمان که با صعود به جام ملت های آسیا تاریخ ساز شده اند ، نظرات و اعتقادات وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال را در مورد خداوند متعال پاسخ مناسب دهند. و حضور افتخاری در این مسابقات

دکمه بازگشت به بالا