ورزش یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامت جسم و روح است

شیمیشی/هرمزگان رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: تربیت بدنی و ورزش باعث ایجاد انگیزه و یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامت جسم و روح است.

 احمد زاهری امروز سه شنبه اول آبان ماه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بر تقویت و توسعه فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی با این اداره کل تأکید و تصریح کرد: همکاری در انجام دو طرح پژوهشی راه اندازی دفتر ورزش سلامت و تندرستی و انجام فعالیت های آموزشی از جمله این اقدامات جهاد دانشگاهی هرمزگان در تعامل با اداره کل ورزش جوانان می باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان اظهار کرد: در حوزه رسانه از ظرفیت قابل توجه شیمیشی و ایکنا به عنوان دو خبرگزاری شاخص حوزه اطلاع رسانی و خبر در جهاددانشگاهی می توان برای ایجاد تعامل و هم افزایی با اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بهره برد.

مظفر مهری خادمی -مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان- به ظرفیت های ورزش و جوانان و ارتباط آن مجموعه با دستگاه های مختلف اشاره و اظهار کرد: در حوزه مسائل فرهنگی اجتماعی و خانوادگی جوانان و ورزشکاران باید بطور جدّی و هدفمند کار کنیم و از ظرفیت جوانان و ورزشکاران که نقشی الگویی دارند در جهت اعتلاء رویکردهای اجتماعی بهره ببریم.

خادمی ضمن ابراز خرسندی از همکاری خوب اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و انجام فعالیت های پژوهشی توسط جهاددانشگاهی در حوزه ورزش و جوانان شاهد تفاقات خوبی در استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اعلام همکاری جهاد دانشگاهی در حوزه ورزش و جوانان و پژوهش تصریح کرد: برگزاری دوره های ویژه هیات های ورزشی آموزش مربیان ورزشی برگزاری دوره های بازآموزی ویژه کارمندان دستگاه ها از دیگر حوزه های همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و جهاد دانشگاهی است.

به گزارش شیمیشی رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان همراه معاون و مدیران مجموعه ضمن دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش ها زحمات و خدمات این داره کل در استان تقدیر کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا