ورزشی

واکنش ربیعی به ویدئوی جنجالی فردوسی پور و جاودانی

سرمربی پیشین مس رفسنجان گفت: چطور می‌شود کسی که سمت حقوقی در فدراسیون فوتبال دارد اتهام بزند؟ حتما شکایت می‌کنم.  محمد ربیعی تاکید کرد صرفا به او تهمت زده می‌شود. ربیعی می‌گوید سکه به کسی نداده است.

واکنش ربیعی به ویدئوی جنجالی فردوسی پور و جاودانی

آفتاب‌‌نیوز :

پرونده فساد مس رفسنجان هنوز داغ است و هر روز ابعاد جدیدی از آن مشخص می‌شود. محمد ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان که فساد در زمان او اتفاق افتاده، از متهمین این پرونده است و بسیاری اعتقاد دارند سکه‌ها با تاکید این سرمربی توزیع شده است.

برنامه شب‌های فوتبالی که در مورد عوامل آن هم شایعاتی به گوش می‌رسد، امشب با محمد ربیعی که از متهمین به شمار می‌رود گفتگو کرد.

ربیعی گفت: چطور می‌شود کسی که سمت حقوقی در فدراسیون فوتبال دارد اتهام بزند؟ حتما شکایت می‌کنم. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی من بازی کند. به زودی با مدارک کامل می‌آیم و حرف می‌زنم. اینکه می‌گویند بنده سکه توزیع کرده‌ام کذب محض است.

منبع: طرفداری

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا