واکسن مدرنا دست‌کم ۳ ماه ایمنی ایجاد می‌کند

نتایج مطالعه نشان می دهد که تزریق تاج مدرن تولید شده توسط مودرنا ، که اخیراً 94٪ موثر گزارش شده است ، باعث می شود که سیستم ایمنی بدن انسان آنتی بادی های قوی تولید کند که حداقل سه ماه دوام داشته باشند.

به گزارش شیمیشی ، متخصصان موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی که به طور مشترک واکسن تولید کردند ، در اولین مرحله از آزمایش بالینی ، پاسخ های ایمنی 34 شرکت کننده پیر ، پیر و جوان را مورد مطالعه قرار دادند.

آنها در مقاله ای در مجله پزشکی نیوانگلند نوشتند: “آنتی بادی هایی که از آلوده شدن ویروس کرونا به سلولهای انسانی جلوگیری می کنند ، طبق انتظار کاهش یافت ، اما سه ماه پس از واکسیناسیون ، آنتی بادی ها در بدن همه شرکت کنندگان باقی ماندند.” تجربه زیاد بود.

این واکسن که توسط Moderna mRNA-1273 ساخته شده است ، در طی 28 روز دو بار تزریق می شود.

با این حال ، متخصصان می گویند حتی اگر تعداد آنتی بادی ها به مرور کاهش یابد ، جای نگرانی نیست.

متخصصان این مituteسسه می گویند اگر واکسن تزریق شود ، احتمالاً اگر سیستم ایمنی بدن دیرتر در معرض ویروس قرار گیرد ، آن را به خاطر می آورد و سپس آنتی بادی های جدیدی تولید می کند.

این مطالعه نشان داد که سوزن نوع خاصی از سلول محافظ را فعال می کند که ممکن است به ایجاد به اصطلاح “پاسخ حافظه” کمک کند ، اما این فقط در مطالعات دقیق تر قابل تأیید است.

واکسیناسیون مدرن در 17 دسامبر توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده بررسی می شود و سپس می تواند برای استفاده اضطراری تأیید شود.

طبق گفته Medical Express ، این تزریقات ، مانند سایر تزریقات ساخته شده توسط Pfizer و Bionotech ، مبتنی بر فناوری جدیدی است که از مواد ژنتیکی به شکل mRNA استفاده می کند. mRNA پیام رسان وظیفه ارسال دستورالعمل های ژنتیکی به بدن را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا