واژگونی کامیون پس از تصادف مرگبار با موتورسیکلت

تصادف شدید بین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده ورامین رخ داد که بر اثر آن کامیون واژگون شد و راننده موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

به گزارش شیمیشی، ساعت 20:15 شب گذشته رانندگان خودروهای عبوری از طریق سامانه 125 از برخورد آنها بر روی سامانه 125 مطلع و به پل فیروزآباد به محل حادثه تهران اعزام شدند.

با حضور نیروهای آتش نشانی در محل، مشخص شد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بوده که کامیون واژگون شده و راکب موتورسیکلت نیز زیر کامیون محبوس شده است.

در این مورد آتش نشانان با نصب علائم هشدار دهنده و قطع برق کامیون محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از اطفای نشت گازوئیل، راکب موتورسیکلت را با استفاده از تجهیزات هیدرولیک و ادوات نجات رهاسازی کردند. نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن راننده موتورسیکلت مقیم افغانستان را از زیر بدنه کامیون خارج و برای بررسی در اختیار تیم های اورژانس قرار دادند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی و پاکسازی کامل آثار تصادف از سطح جاده، محل حادثه را برای بررسی علت پاکسازی و در اختیار کارشناسان پلیس آگاهی قرار دادند و به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا