همه سرماخوردگی ها اومیکرون است

شروین شکوهی گفت: در حال حاضر هر بیمار مبتلا به سرماخوردگی اولین فردی است که به بیماری عروق بیماری کرونا مبتلا می شود و باید دوران قرنطینه خود را در خانه سپری کند.

سرمایه داران نیازی به آزمایش کرونا ندارند.

شکوهی در ادامه با اشاره به اینکه کیت های امیکرون با دلتا تفاوتی ندارد، افزود: تست کرونا برای بیماران مبتلا به امیکرون هیچ تفاوتی با سایر انواع کرونا ندارد و با همان تست کرونا قابل تشخیص است. که omicron نیاز به یک آزمایش ویژه دارد.”

رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان لقمان حکیم گفت: افزایش تعداد بیماران روزانه در آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که شیوع بیماری اومیکرون بسیار بالا است، بنابراین لازم است حفاظت‌ها مجدداً محدود شود. ” بهداشت عمومی.» و اگر وضعیت عادی تشخیص داده شود، روزانه با تعداد فزاینده ای از بیماران مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: نباید به Omicron دست کم گرفت و این کاهش ها منجر به افزایش تعداد بیماران در روز از 3000 به 9000 نفر شده است.

یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی بهشتی گفت: واکسیناسیون تاثیر زیادی در کاهش مرگ و میر دارد. بیرون نمی آید، بحث منطقی نیست و در درازمدت شاهد عوارض افزایش بیماران هستیم.

شکوهی خاطرنشان کرد: تافت‌های اومیکرون به صورت متقاطع نیستند و باید مانند گونه‌های کرونای قبلی با آنها برخورد کرد و احتمال قاتل آن کم است.

زمان قرنطینه برای بیماران مبتلا به امیکرون

Omicron در مورد تعداد روزهای قرنطینه گفت: در ایالات متحده با بیش از یک میلیون نفر بیمار در روز، تعداد روزهای قرنطینه مورد نیاز 5 روز با علائم خفیف و 10 روز با بیماری است. علائم شدید می تواند کار را مدیریت کند. اما در ایران نمی‌توانیم روزهای کافی برای قرنطینه داشته باشیم، بنابراین مردم باید تا زمان بهبودی کامل در خانه‌های خود بمانند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کرده و زنجیره حمل و نقل را قطع کنند.

این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: ممکن است درصد کمی از مبتلایان به ویروس سرماخوردگی Omicron وجود نداشته باشند، اما برای گسستن زنجیره، توصیه می‌کنیم همه علائم سرماخوردگی کوچک خود را قرنطینه کنند و نیازی به آزمایش نداشته باشند. ندارد.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که به بیماری عروق بیماری کرونا قلب مبتلا شده اند، بارها گزارش شده است، زیرا این آمار فقط مربوط به افرادی است که آزمایش آنها مثبت بوده و بر اساس خطای 50 درصدی در آزمایشات می توان گفت. این واقعیت را باید در نظر گرفت.»

شکوهی تاکید کرد: در یکی دو هفته آینده با انفجار تعداد بیمارستان ها مواجه خواهیم شد و از اواخر بهمن ماه نیز روزها و ماه های بدی خواهیم داشت.

لقمان حکیم، مدیر بیمارستان گفت: «تعداد مرگ و میر در این منطقه کمتر از دلتا است، اما تعداد بیماران در دلتا چندین برابر خواهد شد، بنابراین تعداد بیماران و انتقال بیمارستان به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت». بخش عفونت

لزوم شروع مجدد تحریم ها

شکوهی در خصوص کودکان نیز گفت: کودکان و دانش آموزان بزرگترین منبع عفونت در خانواده هستند، بنابراین اعلام اینکه دانش آموزان خودشان به مدرسه بروند اشتباه است. همه ما می دانیم که آموزش حضوری بسیار بهتر از مجازی است، اما در این صورت باید بین بد و بد یکی را انتخاب کنیم.

وی گفت: توصیه می شود والدین علیه فرزندان خود واکسینه شوند زیرا آنها نسبت به سایرین آسیب پذیرتر هستند.

یکی از اعضای دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: تا زمانی که هیچکس در آمریکا و اروپا واکسینه نشود! آنها هم واکسینه می شوند اما تعداد بیماران امیکرون در این کشورها بسیار زیاد است و این آینده ماست که باید با احتیاط ها و احتیاط های لازم به این آینده برسیم تا نظام سلامت آسیب نبیند. ما نمی توانیم تعداد بیماران را متوقف کنیم، اما ممکن است تعداد آنها کاهش یابد.

شکوهی درباره کلاس ششم نیز گفت: در پیام رسان 4 و 5 قبل از اینکه به پیام رسان خود برسیم این را گفتیم و بحث های علمی لازم برای کلاس ششم انجام شد و امیدوارم مسئولان تصمیم درستی بگیرند. تحریم های سریع تر، زیرا در غیر این صورت با ساده سازی، ماه های بدی در پیش خواهیم داشت.

دکمه بازگشت به بالا