هشدار درباره شرایط کرونایی تهران

اطلاعات:

علیرضا زالی با اشاره به کاهش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا قلب نسبت به هفته های گذشته نسبت به هوای نازک از نظر آماری در تهران هشدار داد و گفت: پیش بینی می شود با هرگونه تغییر در وضعیت علائم ، دوره ای پیش رو داشته باشد. با بالا و پایین تجربه تلخ ماه نوامبر و اوایل دسامبر نشان داد که بسیاری از شاخص ها در تهران به طور تصاعدی در حال افزایش هستند.

به گفته زالی ، تجزیه و تحلیل آماری نشان می دهد که به دلیل جهش ویروس Covid 19 در مدت زمان کوتاهی ، وضعیت استان تهران به سرعت در حال تغییر است.

وی ادامه داد: 3100 بیمار مبتلا به کوید 19 همچنان در بیمارستانهایی که برای درمان ویروس کرونا در استان تهران جذب شده اند تحت مداوا هستند که از این تعداد 1174 بیمار به بخشهای مراقبت ویژه اعزام شده اند.

فرمانده عملیات تاجگذاری در کلانشهر تهران با بیان اینکه تنها در 24 ساعت گذشته در تهران 374 بیمار جدید به بخش های عروق ویروس کرونا منتقل شدند اظهار داشت: از این تعداد سهم بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه 110 نفر بوده است.

زالی گفت: “طی روز گذشته ، بیش از 5200 فرد مشکوک به بیماری ویروس کرونا قلب به بخش های بهداشتی خارج از بیمارستان مراجعه کرده اند.”

وی با ابراز تاسف از مرگ 56 نفر در استان تهران به دلیل بیماری ویروس کرونا قلب ، اظهار داشت: این آمارها نشان می دهد که وضعیت تهران از نظر بیماری ویروس کرونا قلب هنوز پایدار نیست و ما هنوز به قطعی بسیاری از علائم نرسیده ایم.

فرمانده عملیات کرونا در کلانشهر تهران با هشدار نسبت به حضور یک هزار و 174 بیمار بیمار حاد در بخش های مراقبت ویژه برای روزهای آینده در تهران ، تأکید کرد: ما هنوز هم باید مراحل بهداشتی را دنبال کنیم و از حرکت های خطرناک برای ایجاد زنجیره اپیدمی جلوگیری کنیم. آن را کاهش دهید. “

زالی با اشاره به اینکه هوای سرد با افزایش ویروس کرونا ارتباط دارد ، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا یک ویروس دوستدار سرماخوردگی است و هوای سرد می تواند شرایط زنده ماندن ویروس را بهبود بخشد ، در حالی که افراد ممکن است افزایش دمای گرم را تجربه کنند. . مناطق سقف تهویه خوبی ندارند ، که می تواند احتمال عفونت را افزایش دهد و منجر به شیوع ویروس شود.

وی گفت: با شیوع بیماری ها و ویروس هایی که در دستگاه تنفسی فوقانی و فصل سرما شایع هستند ، ممکن است این بیماری در تشخیص بیماری ویروس کرونا قلب اشتباه تشخیص داده شود. “عدم وجود بیماری غیر ویروس کرونا قلب می تواند سیستم ایمنی بدن را در برابر Quid 19 و بار بیماری و درد را تشدید کند.

فرمانده عملیات ضد حمله کرونا در کلانشهر تهران در مورد مرزهای شب یلدا نیز گفت: در صورت تصویب مرکز مخالفت تهران کرونا ، یک شب و پایان ساعت کاری کاهش می یابد ، همچنین پیشنهاد می شود این ممنوعیت از روز شنبه و یکشنبه ادامه دارد. .

زالی با بیان اینکه امسال شب یلدا با همکاری مردم و حماسه ای غیرنظامی می تواند زمینه ساز کاهش زنجیره اپیدمی شود ، تأکید کرد: اگر شیوع بیماری ادامه پیدا کند ، می توان حلقه خانواده را کانون انتقال بیماری با آسیب های نامعقول دانست. .

دکمه بازگشت به بالا