ورزشی

هروی: ترکیب تیم ملی کاراته پس از برگزاری ۲ مرحله انتخابی مشخص می شود

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: به منظور معرفی اعضای تیم ملی کاراته به 3 دوره مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی، مسابقات انتخابی تیم ملی در دو مرحله برگزار می شود. .

به گزارش شیمیشی، سید شهرام هروی با بیان اینکه اولین دوره انتخابی تیم ملی کاراته 15 فروردین ماه برگزار می شود، افزود: با این اوصاف این اردو از 13 فروردین آغاز و تا پایان ادامه خواهد داشت. نفرات سوم و دوم مسابقات مشترک و دوم مسابقات قهرمانی کشور مدتی به مصاف هم می روند و در نهایت یک کاراته کا در اردوی تیم ملی باقی می ماند.

وی افزود: در دومین دوره رقابت های انتخاباتی که در روزهای 18 و 18 خردادماه برگزار می شود، اعضای تیم ملی در مسابقات جهانی و آسیایی 2021 نفر اول مسابقات قهرمانی کشور و نفرات منتخب نفر اول شدند. انتخابات مرحله (مجموعاً 4 کاراته) به صورت دوره ای و به مبارزه رفت و برگشت می پردازند تا در نهایت دو ورزشکار در هر وزن در کمپ باقی بمانند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مسابقات تمامی اوزان طبق برنامه اعلام شده و تنها در وزن 75 کیلوگرم، 24 خردادماه دومین دوره رقابت های انتخاباتی برگزار می شود.

وی افزود: پس از برگزاری دور دوم مسابقات انتخابی، در هر وزن 2 ورزشکار در اردو باقی می مانند که انتخاب های انجام شده در اردو مشخص می شود، البته ورزشکاران به گونه ای کار خواهند کرد که برای همه اعزام شوند. ” سه رویداد مهم توسط کارکنان تعیین شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا