ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب نیست؟

شاید برای شما سوال شده باشد که چه کسانی نباید از هایفو استفاده کنند؟ اگرچه هیپنوتیزم صورت یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای زیباسازی و رفع مشکلات خفیف تا متوسط ​​پوست محسوب می‌شود، اما همچنان به دلایل مختلفی از جمله سن فرد، اندازه و علت مشکل پوستی متفاوت است. به عنوان زخم، عفونت یا آکنه. کیست در ناحیه مورد نظر یا کاشت فلزی و در مواردی نوع پوست ممکن است با تشخیص پزشک متخصص برای این عمل زیبایی توصیه نشود.

توصیه می کنیم برای اینکه بدانید Hi-Fi صورت برای چه افرادی مناسب نیست، این مقاله را بخوانید.

اول از همه؛ صورت هایفو چیست؟

یکی از بهترین راه ها برای خلاص شدن از شر مشکلات پوستی؛ به خصوص برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست از روش هیپنوتیزم درمانی استفاده می شود. در این روش پوست با امواج کم اولتراسوند که از خانواده امواج اولتراسوند است تمیز می شود و درجه و عمق این امواج توسط پزشک مورد نظر تعیین می شود.

این امواج به لایه میانی پوست یا درم نفوذ کرده و گرما ایجاد می کند که باعث انقباض و آسیب می شود. در نتیجه این آسیب سلولی، بدن مقاومت ایجاد کرده و سعی در ترمیم ناحیه و بازسازی کلاژن می کند. در نتیجه باعث پاکسازی و شادابی پوست می شود و از ایجاد اسکار آکنه جلوگیری می کند.

برخلاف سایر درمان های زیبایی، در روش هیپوتراپی هیچ جای زخم، بریدگی، خونریزی یا خون مرده وجود ندارد و فرد بلافاصله پس از انجام این روش می تواند به روال روزانه خود ادامه دهد و در واقع بهبودی حاصل نمی شود. اثربخشی این روش تقریباً دو یا سه هفته پس از هایفو اتفاق می افتد.

عوارض هایفوتراپی صورت چیست؟

برای اطمینان از اینکه مجبور به انجام صورت هایفو نیستید، خوب است برخی از مشکلات این روش را بدانید. البته توجه داشته باشید که هایفوتراپی در سایر روش های زیبایی صورت بی خطر و موثر است اما بسته به نوع پوست افراد و سطح مهارت کاربر هایفو می تواند عوارض جانبی کمی نیز داشته باشد. .

در ناحیه ای که امواج وارد پوست می شوند درد خفیفی ایجاد می کند.

قرمز جایی که امواج به پوست نفوذ می کنند

خارش‌دار

تغییر رنگ پوست

ساییدگی های جزئی.

موارد منع هیپوتراپی! چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

همانطور که قبلاً ارائه شد، معمولاً منع خاصی برای طب فشاری صورت وجود ندارد و فقط در برخی موارد این ممنوعیت شامل طب فشاری صورت می شود. این شرایط عبارتند از:

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

موارد منع هیپوتراپی

سال

یکی از مواردی که می تواند نتایج را قبل از انجام هیپنوتیزم درمانی تحت تاثیر قرار دهد، سن فرد است. اغلب انجام عمل هیپنوتیزم در سنین 30 تا 50 سالگی توصیه می شود که علاوه بر جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست، منجر به درمان مشکلات پوستی می شود. در سنین بالا به دلیل اینکه توانایی پوست در تولید کلاژن کاهش می یابد، کارشناسان استفاده از این روش را در درمان بیماری ها و مشکلات پوستی توصیه نمی کنند و بهتر است از راه های دیگر کمک بگیرید، زیرا عدم تولید کلاژن ضروری است. برای این. این روش باعث کاهش نفوذ و کارایی این تکنیک می شود و نتایج خوبی را به همراه نخواهد داشت.

مشکلات پوستی

یکی دیگر از موارد منع هیپوتراپی وجود برخی مشکلات پوستی حاد و مسری در فرد است. همانطور که در مقدمه گفتیم کسانی که عفونت یا زخم عفونی یا مثلاً آکنه یا آکنه کیستیک روی صورت دارند و یا کاشت فلزی دارند نمی توانند در این نواحی هایفو انجام دهند.

موارد دیگر عبارتند از خال های عمیق، تبخال یا تبخال در محل درمان، زخم یا خونریزی فعال در محل درمان، بیماری نقص ایمنی یا بیماری سیستمیک در بدن، بثورات فعال. حضور در محل درمان در طول هیپوتراپی

از طرفی افرادی که در دهان خود ایمپلنت دارند جزو افرادی هستند که نباید هایفو انجام دهند و ترجیحا از این روش استفاده نمی کنند.

یک نوع دستگاه Hi-Fi

توجه داشته باشید که امواج هیپنوتیزم درمانی و ابزارهای مختلفی برای بیماری های پوستی مختلف وجود دارد.

بنابراین، لطفاً توجه داشته باشید که باید به یک مرکز هیپوتراپی مجرب و با کیفیت مراجعه کنید که در آن ابتدا پزشک متخصص بیماری شما را به درستی تشخیص دهد و در مورد استفاده از روش‌های مختلف بهبود و اصلاح به شما توصیه کند. . .

در بسیاری از موارد برای درمان مشکلات پوستی نیازی به استفاده از هیپوتراپی نیست و تنها یک درمان ساده این مشکلات را از بین می برد.

پزشک بر اساس تجربه و دانش خود می تواند تعیین کند که کدام عمل زیبایی برای فرد موثرتر است.

چه کسی نمی تواند هایفو انجام دهد؟

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

هیفا برای زنان باردار و شیرده

تاکنون تحقیقات علمی و معتبری مبنی بر مضر بودن استفاده از روش هایفو برای زنان باردار یا شیرده انجام نشده است، اما بسیاری از متخصصان معتقدند در نهایت بهتر است از تمام روش های زیبایی و مراقبت از پوست استفاده شود. شیردهی متناوب و بارداری.

اگرچه این روش یکی از خطرناک ترین و ایمن ترین ها محسوب می شود. اما باید مصرف را تا بارداری به تعویق بیندازید

سلامت جسمانی ضعیف

برای افرادی که بیماری های زمینه ای دارند و همچنین به دلیل استفاده از روش هایفوتراپی دارای نقص ایمنی و احتمال بروز آلرژی های شدید و مختلف در بدن هستند بهتر است از این روش استفاده نشود. سایر افرادی که هایفو برای آنها توصیه نمی شود عبارتند از:

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.

افراد مبتلا به فلج بل یا فلج موقت صورت.

افرادی که بیماری های جدی پوستی دارند

افراد مبتلا به تبخال فعال و حاد

افرادی که بیماری قلبی عروقی زمینه ای دارند

افراد مبتلا به اختلالات تیروئید

افراد مبتلا به صرع

افراد مبتلا به بیماری های خونی

افرادی که تزریق سیلیکون به بدن دارند

افراد مبتلا به عفونت های پوستی

خط پایین در مورد اینکه چه کسی نباید هایفا را انجام دهد؟

به طور کلی، برای اینکه بدانید چه کسانی نباید هایفو انجام دهند، باید بدانید که هایفوتراپی صورت برای افراد مبتلا به بیماری ها و مشکلات پوستی سطحی تا متوسط ​​مناسب است، به خصوص برای افراد 30 تا 50 ساله که برای از بین بردن ضایعات پوستی نیاز به درمان زیبایی دارند. ترمیم پوست سوراخ شده.

زیرا این روش یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین روش ها برای درمان پوست و زیبایی محسوب می شود. اما برخی از افراد هستند که دارای بیماری های زمینه ای و ضعف سیستم ایمنی، ضایعات پوستی و تبخال فعال، بیماری های پوستی و عفونت های شدید، چین و چروک یا افتادگی پوست هستند که با این روش بهتر درمان می شود. در اثر تابش امواج اولتراسوند این دستگاه امکان تشدید بیماری آنها وجود خواهد داشت.

منبع: هایفو شیراز پی جو

دکمه بازگشت به بالا