ورزشی

نه معروف نه مهدوی؛ محمدی‌راد سرمربی شهداب شد!

رحمان محمدی‌راد به عنوان سرمربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش شیمیشی، تیم والیبال شهداب یزد که به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید، به صورت رسمی سرمربی خود را معرفی کرد و بر این اساس رحمان محمدی‌راد هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت.  

رسانه رسمی این باشگاه نوشته است: “پس از جلسات متعدد هیات رئیسه و بررسی‌های انجام شده، رحمان محمدی‌راد یکی از منظم‌ترین و فنی‌ترین مربیان ایران و آسیا که در سال ۱۳۹۷ همراه با تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ دست یافت به صورت رسمی و با عقد قرارداد یک ساله به عنوان سرمربی رسمی شهداب یزد انتخاب شد.  

اعضای کادر فنی و دستیاران محمدی راد پس از مذاکرات انجام شده طی چند روز آینده از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهند شد.”  

در حالی محمدی‌راد به عنوان سرمربی شهداب انتخاب شد که پیش از این امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب اعلام کرده بود مهدی مهدوی و سعید معروف از گزینه‌های هدایت شهداب هستند.  

انتهای پیام 

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا