علمی و پزشکی

نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران پایان یافت

شیمیشی/ کرمان نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران که از 20 دی ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شده بود، شامگاه 22 دی ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش شیمیشی از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در مراسم اختتامیه دکتر. پارسا دبیر دائمی گروه اخلاق پزشکی ایران در مقاله ای کوتاه از برگزارکنندگان و برگزارکنندگان نهمین کنگره تشکر کرد.

دکتر مینا مباشر، دبیر علمی نهمین کنگره کنگره اخلاق پزشکی ایران نیز در این مراسم گفت: در این کنگره کارشناسان اخلاق پزشکی از سراسر کشور تلاش کردند تا بتوانند در کنگره شرکت کرده و کارشناسی برگزار کنند. جلسات.”

وی به تشکیل کارگروه اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده های پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اشاره کرد و گفت: در روزهای برگزاری کنگره، اساتید بالینی و پرستاری این دانشگاه در جلسات و ما از نظرات آنها بهره بردیم.”

مبشر همچنین به برگزاری جلسات کارشناسی اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات کارشناسی نشان داد که نگرش کارشناسان اخلاق پزشکی و کارشناسان اخلاق پزشکی حوزه بسیار پویایی است.

دبیر اجرایی نهمین کنگره اخلاق پزشکی نیز با اشاره به روند برنامه ریزی این کنگره گفت: اولین نشست برنامه ریزی نهمین کنگره در شهریورماه امسال برگزار شد که برای اولین بار بود. کنگره گام تشکیل گروه های اداری و علمی را برنامه ریزی کرد.

مهناز امیری افزود: برای برگزاری مجازی کنگره مقرر شد کنگره هم به صورت زنده از طریق آپارات و هم از طریق لینک کنگره از برنامه Adobe Connect برگزار شود.

وی ادامه داد: در روزهای برگزاری کنگره 3 شماره موبایل و سامانه پیامکی برای رفع مشکلات احتمالی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

امیری همچنین گفت: 5 کارگاه و نشست هم اندیشی برای افزایش بضاعت کنگره نهم برگزار شد.

وی گفت: در ایام کنگره در 12 جلسه ویژه از درس 65 معلم اخلاق پزشکی از سراسر کشور استفاده کردیم.

امیری گفت: با وجود اینکه کنگره به صورت مجازی برگزار شد اما استقبال بسیار خوبی بود و در روز اول 1450 نفر و در روز دوم 1430 نفر بودند.

نماد نهمین کنگره در مراسم اختتامیه نهمین کنگره اخلاق پزشکی ایران با حضور مشاور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا