نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی انتخابات در سطح پایتخت/ کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه‌ پل‌های تهران

سخنگوی شهرداری تهران به تلاش سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای ایجاد فضای مناسب در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: قرار دادن 1000 ساختمان تبلیغاتی در مناطق مختلف پایتخت و راه اندازی کمپین «انتخاب درست» در انبارهای پل و مکان های شلوغ تهران از فعالیت های شهرداری تهران است که به موقع برای انتخابات پیش رو بوده است.

عبدالمطهر محمد خانی در گفت وگو با شیمیشی. وی در خصوص جزئیات اقدامات شهرداری تهران برای مشارکت در انتخابات 20 اسفند گفت: مهمترین برنامه مدیریت شهری تزریق روحیه نشاط و تشویق شهروندان به مشارکت سیاسی است.

نصب 1000 ساختمان تبلیغاتی در نقاط مختلف پایتخت

درخواست شهرداری از نامزدهای انتخابات مجلس در خصوص تبلیغات انتخاباتی

سخنگوی شهرداری تهران بر تلاش سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای ایجاد فضای مناسب در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت: در ساعات اولیه تبلیغات انتخاباتی صبح پنجشنبه (1402/03/03) بیش از 1000 آگهی درج شد. در بسیاری از نقاط شهر ساختمان هایی برای توزیع آگهی های کاغذی نامزدها ایجاد شد و از گروه های سیاسی انتظار می رود که آگهی های انتخاباتی خود را فقط در مکان های مربوطه قرار دهند و از چسباندن آن به دیوارهای شهر خودداری کنند.

نصب 1000 ساختمان ستاد انتخاباتی در پایتخت / کمپین

کمپین “انتخاب درست” در دپوی پل ها و مکان های شلوغ تهران

محمد خانی نمایش بیلبوردهای تبلیغاتی – سیاسی در سطح شهر را یادآور شد و ادامه داد: کمپین «انتخاب درست» از چند روز گذشته با همت سازمان دکوراسیون بر روی پل ها و مکان های شلوغ شهر برگزار شده است. . همچنین از چهارشنبه هفته گذشته آگهی های «به ایران رای می دهم» توزیع شده و ساختمان های تبلیغاتی به رنگ جعبه در نقاط شلوغ شهر نصب شده است.

آماده سازی مراکز فرهنگی و مراکز اجتماعی برای میزبانی همایش های تبلیغاتی و سیاسی

وی در ادامه سخنان خود از آمادگی فرهنگسراها و سراهای محله برای میزبانی از همایش های تبلیغاتی و سیاسی در انتخابات پیش رو خبر داد و تصریح کرد: شخص شهردار، رئیس جمهور و اعضای شورای شهر تهران و سایر مدیران شهرداری این کار را انجام خواهند داد. تلاش خود را برای تشویق مردم پای صندوق های رای می روند، با رفتن به محله ها و مساجد و تماشای تلویزیون رای می دهند.

نصب 1000 ساختمان ستاد انتخاباتی در پایتخت / کمپین

سخنگوی شهرداری تهران فعالیت های تبیین و تبلیغی روزنامه همشهری را برای ارتقای مشارکت سیاسی ارزیابی کرد و گفت: این روزنامه نیز کمپین «ما رای دادیم، چه شد؟» را در شایستگی و دستاوردهای مشارکت شهروندان در انتخابات آغاز کرد. انجام داده است

در تهران، سلسله مراسمی برای بزرگداشت وظیفه سیاسی اولین رأی دهندگان در تهران برگزار شد

محمد خانی همچنین به برگزاری سلسله مراسم تجلیل از وظیفه سیاسی رای دهندگان اولین بار در محلات مختلف شهر توجه کرد و گفت: مدیریت شهری در کنار توانمندی های مردم از برگزاری این گونه برنامه ها برای بهبود حمایت خواهد کرد. رای. روح سیاسی جوانان است و هفته آینده چندین برنامه تبلیغاتی و تفسیری برای تشویق شهروندان به رای دادن برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری شهروندان و حضور آنان در پای صندوق های رای، 20 اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ معاصر ایران باشد.

نصب 1000 ساختمان ستاد انتخاباتی در پایتخت / کمپین

سخنگوی شهرداری تهران در پایان حمایت از یک حزب و گروه سیاسی را خط قرمز ما دانست و تاکید کرد: هرگونه سوء استفاده از توانایی های بیت المال و توانایی های شهرداری له و علیه هر طرفی شدید خواهد بود. . با آنها برخورد خواهد شد و مدیران مربوطه برکنار خواهند شد. با این وجود شهرداری تهران با تمام توان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا