ورزشی

ناظمی:دغدغه‌ها برطرف شود جهانی می‌شویم

افشین نظمی سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره وضعیت تیم ملی در اردوی اومان گفت: خدا را شکر دیروز بازی خوبی بود، بعد از اردوی دیروز بلاروس اولین بازی را در عمان و با شانس انجام دادیم. با موفقیت گذشتیم این بازی های دوستانه برای ما بسیار مهم است. در هر صورت رقابت با تیم های خارجی برای کسب تجربه تیم ملی لازم و اجباری است.

به گزارش شفاف، سرپرست تیم ملی جوانان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی کادر فنی، بازیکنان قبل از مسابقات جام جهانی تجربه کامل را کسب کنند و بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم. “

وی درباره برنامه تیم ملی جوانان ایران گفت: 25 این ماه وارد تهران می شویم و بازیکنان 6 روز استراحت خواهند کرد. یکم دی دوباره وارد کمپ می شوند و تا دهم دی در کمپ هستند و 20 دی دوباره وارد کمپ می شوند. 29 همین ماه طبق هماهنگی های انجام شده دو بازی در اردن داریم و 3 بهمن ماه به کشور باز خواهیم گشت.

وی آخرین اردوی جوانان قبل از رفتن به ازبکستان را اینگونه ارزیابی کرد: 13 بهمن به اردوی آخر می رویم که بسیار مهم است. از همه باشگاه ها می خواهم بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را به ما بدهند تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی را در اختیار داشته باشیم و اسفندماه که به مسابقات رفتیم، با دستان خود برگردیم. .

ناظمی یادآور شد: نگاه ما این است که همه بازیکنان را در اختیار داریم، متاسفانه در هر اردویی که می رویم یکی دو بازیکن کلیدی نداریم و این جای نگرانی دارد. البته از طرفی بازیکنان جایگزین را معرفی می کنیم، اما برای داشتن بازیکنان اصلی و دیدن آمادگی های لازم، یکنواخت بودن تیم در مسابقات بسیار مهم است. به این ترتیب می توان به موفقیت در جام ملت های آسیا خوشبین بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا