ورزشی

مهدی ترابی در یک قدمی پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، الدحیل مهاجم سابق تونسی پس از یک تجربه ناموفق در فوتبال بلژیک به لیگ ستارگان بازگشت و همانطور که قبلا اعلام شده بود پیراهن تیم العربی را ادامه خواهد داد. گربه ها

“یوسف الماساكنی” كه 6 سال سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر را دارد ، پیراهن الدحیل را بر تن كرد و در این مدت توانست 73 گل در لیگ قطر برای این تیم به ثمر برساند ، این فصل به صورت قرضی به میدان می رود. جدید تیم بلژیک و تیم باز بود. ماساکانی اما در لیگ بلژیک و همکاری با این باشگاه تنها با 7 بازی و بیشتر برای موفقیت به عنوان بازیکن جانشین برای بازگشت به قطر به موفقیت زیادی دست نیافته است.

الدحیل ستاره سابق تونس در بازگشت به قطر با وجود اینکه قبلاً در روزنامه ها و رسانه های قطر گزارش شده بود ، یک سال و نیم با العربی قرارداد منعقد کرده و با پیراهن تیم بازی خواهد کرد.

انتقال یوسف الماساکنی به العربی البته نکته ویژه ای خواهد داشت و شایعات در مورد جدایی “مهدی ترابی” لژیونر ایرانی باعث تقویت این تیم خواهد شد. اتفاقی که در هفته های اخیر خبر داغ و حتی بازگشت این بازیکن ایرانی و تیم پرسپولیس بوده است.

باید دید آیا العربی مهدی ترابی را جایگزین یوسف الماساكنی تونسی خواهد كرد ، آیا ستاره ایرانی در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت یا خیر و آیا وی به ایران باز می گردد و طبق شایعات دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد كرد یا خیر. آیا او می پذیرد یا نه.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا