مشارکت در انتخابات امنیت ملی و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل ارتقاء می‌دهد

نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها گفت: حضور در انتخابات موجب ارتقای امنیت ملی و جایگاه کشور در نظام بین الملل می شود.

هاشم بانشی در گفت وگو با شیمیشی. وی بر لزوم مشارکت بالا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: همه اعضای شوراهای پایه و عالی باید تلاش کنند مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابت باشیم. . زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ارتقای امنیت ملی و جایگاه کشور در نظام بین الملل خواهد شد.

وی همچنین گفت: بدون شک اتحاد جماهیر شوروی اولین گام را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برخواهد داشت. البته اعضای مجمع باید مراقب باشند که از امکانات مجمع برای تبلیغ یا تخریب کاندیدای خاص استفاده نکنند. زیرا این کار غیرقانونی و حرام است.

رئیس اداره کل نظارت و ارزشیابی شورای عالی استان ها ادامه داد: اعضای شوراهای شهر و روستا منتخب مردم هستند و باید الگوی حاکمیت قانون باشند و خاطرنشان کنند که با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های شوراها در مقابل نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خلاف قانون است و تمامی سطوح فوق طی نامه‌ای به روسای شوراهای اسلامی استان‌ها اطلاع‌رسانی شده و از آنها خواسته‌ایم تا شوراهای پایه استان‌های خود را به شرح زیر اعلام کنند. خوب. خوب

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم با حضور نامزدهای احزاب مختلف، مردم مشارکت گسترده ای داشته باشند و به حامی قوی دولت منتخب تبدیل شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا