مسائل و دغدغه دانشکدههای مهارت و کارآفرینی بهزودی حل میشود
به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، سید محمد بطحایی در دومین روز و در پایان نشست معاونان آموزشی و مهارت های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهمترین مزیت های این دوره از مسابقات را تشکیل داد. ارزیابی شد. مدارس سما وی به بهره مندی از ظرفیت بسیار بالای امکانات و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و خطاب به نمایندگان مجلس گفت: مدیران باید علاوه بر این مزیت، مزیت های رقابتی مدارس خود را نیز ببینند.
وی مولفه هایی از جمله ارتقای مهارت مدیران، ارتقای مهارت معلمان، ارتقای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و ساخت مدرسه را جزء پزشکی برای ارتقای کیفیت مدارس، کنترل کیفی و نظارت بر مدارس و … ارزیابی کرد. تعداد زیادی از)
وی در تشریح سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این از سوی دکتر تهرانیچی، معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد ابلاغ شده بود، گفت: به همین ترتیب ساماندهی می شود، بنابراین باید برنامه های خود را بازتعریف کنیم. “. و فعالیت های مطابق با این سند.
بطحایی همچنین گفت: معاونت مشاوره عمومی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دو بخش آموزشگاه به نام «سما» و بخشی از دانشکده های دانش و مهارت است. کارآفرینی او را «معاون آموزش فنی حرفه ای، محیط زیست و کربن» می نامند. در قسمت مدارس تمامی کارها در سمت معاونت های استانداری کل و در قسمت دانشکده ها و در قسمت دانشکده ها به صورت تمام وقت معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی است. در آینده نزدیک با همکاری معاونت هماهنگی و معاونت کارشناسی فضایی را برای رفع مشکلات و دغدغه های پیش آمده در حوزه ستادی و مسائل نوظهور آماده و اعلام خواهیم کرد. مشاغل جدید برای رفع کاستی های احتمالی زمان می برد.
با برشمردن اشراف و پایبندی به قوانین و مقررات مصوب، تخصص و حاکمیت همه طرفین کار به معنای قدرت مدیران بر لزوم بررسی اسناد و مدارک باکیفیت از جمله بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیگواهی اسلامی شدن دانشگاه، گواهی ریز نمرات و برنامه پنج ساله تحول و کارآمدی دانشگاه بر این معامله متمرکز بود و آن را فرآیند ارتقای کیفیت توصیف کرد.
معاون آموزش عمومی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت در مدارس را هماهنگی خدمات و محصولات با توجه به نیاز بازار عنوان کرد و گفت: برای ما مهم ترین معیار کیفیت موفقیت است. جامعه در مدارس.» راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مدارس، ارتقای کیفیت بوده است؛ چرا که ارتقای کیفیت، بهبود کمی را به همراه دارد.
لزوم ساخت مدارس باکیفیت و معتبر برای آبروی دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از افتتاح مدارس بی کیفیت از دیگر مواردی بود که معاون آموزشی و ستادی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست بر آن تاکید کرد.
به گزارش آنا، در دومین روز از نشست معاونان آموزشی و مهارت های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کمیسیون های «بررسی موانع و مشکلات ساخت هنرستان ها»، «ساماندهی نیروی انسانی و واحدهای آموزشی». ” برگزار شد. ، «تدوین و تکمیل تقویم اجرائیات آنلاین 1401» و «سما ماهارات» تأسیس شد و معاونان آموزش و پرورش عمومی و صلاحیت در آن شرکت کردند و در مورد موضوعات مرتبط به تبادل نظر پرداختند.
جلسه عمومی تشریح و پرسش و پاسخ به سوالات کنترل کیفی و نظارت بر مدارس، حوزه اداری و مالی، نیروی انسانی و نظام حقوق و دستمزد با حضور مدیران مرکز از طریق حوزه سایبری برگزار شد.
نشست معاونان آموزش و پرورش و مهارت های عمومی استان ها با هدف تبیین سیاست ها و اندیشیدن راهکارهای اجرایی معاونت آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهدرضا برگزار شد.
انتهای پیام/4121/4062/