استان ها

مردم مغلوب جوسازی دشمن نمی‌شوند/ جمهوری اسلامی برنده حوادث اخیر

شیمیشی/گلستان فرمانده سپاه نینوای گلستان به دروغگویی دشمنان و معاندان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در حوادث اخیر شکست خوردند و جمهوری اسلامی در میدان پیروز شد.

سردار علی ملک شاهکویی امروز یکشنبه 6 آذرماه در جوار مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم استان گلستان و شهرستان گرگان. شهدایی که پس از سالها به شهر و دیار خود بازگشتند با سربلندی میزبانی شدند. اگرچه پدران و مادران شهدای نام آور مشخص نیستند، اما مردم گلستان پدران، مادران، خواهران و برادران این عاشقان هستند.

وی با بیان اینکه شهدایی که امروز به گلستان مشرف شدند شهدای عملیات کربلای 4 و کربلای پنج هستند که در شلمچه به شهادت رسیدند، گفت: این 2 شهید گمنام به مناسبت سالروز عملیات کربلای 4 و کربلای پنج به استان گلستان آمدند. مهمترین پیام آنها ادامه سنت شهداست.

فرمانده سپاه نینوای گلستان از درک و اقدام فوری مهم ترین پیام شهدا قدردانی کرد و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز مانند این ایام دروغ و تحریک دشمنان و معاندان علیه دفاع مقدس انجام شد. . آنها به مردم ایران توصیه می کردند که با پاشیدن سم و دروغ، فرزندان خود را به جبهه های جنگ نفرستند، اما مردم به حرف آنها گوش نکردند.

ملک شاهکویی با بیان اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس بدون توجه به دشمنان و دشمنان از ناموس، ناموس و کیان سرزمین پاسداری کردند، تاکید کرد: امروز دشمن می خواهد دل مردم را خالی کند و آن را تسخیر کند. با دروغ امیدوارند، جامعه باید منکر شود، در حوادث اخیر دشمن شکست خورد و جمهوری اسلامی پیروز شد.

وی مهمترین پیام شهدا را به فرماندار ابلاغ کرد و یادآور شد: رهبرمان را تنها نگذاریم، در دوران دفاع مقدس جوانان غیور انقلاب اسلامی پای امام رحل جنگیدند و هیچگاه امام خود را تنها نگذاشتند. .

فرمانده ارتش نینوای نینوای گلستان تاکید کرد: خوشبختانه مردم ایران به ویژه جوانان ایران در طول 44 سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند. و تمامی اقدامات و توصیه ها را اجرا کرده اند. رهبر معظم انقلاب کاری از دستشان بر نمی آید و نقشه هایش نقش بر آب می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا