استان ها

مادر؛ اقیانوس بی انتهای عشق و ایثار

به گزارش خبرگزاری شیمیشی در استان البرز Quot به وب سایت Navid گفت: البرز “انسیه معماریان” نویسنده “مادر عشق” است که متولد 1982 است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و در کرج زندگی می کند.

وی در حال حاضر مدرس دانشگاه و مدیر آژانس خبری بورنا در استان البرز است. سایر محصولات این نویسنده نیز وجود دارد که در زیر می خوانید.

متنی دلچسب از مادر

این نویسنده در گفتگو با خبرنگار نوید ، حداد البرز درباره انگیزه خود برای نوشتن کتاب در مورد رمان مادر گفت: “در ابتدا ،” رمان مادر “لازم نیست که به هر نوع کتاب چاپ شود. این نامه ها و نامه هایی بود که من در دوران بارداری از پسرم دریافت کردم. برای خودم نوشتم ، کسی که در من بزرگ شده است و می میرد .البته از ابتدا ، من این مجموعه را در کتاب خود با عنوان “رمان مادر” ثبت کردم. پسرم دو ساله بود که به پیشنهاد یکی از دوستانم ، من نامه هایی که برای اظهار نظر به ناشر ارسال می شود سرانجام با رضایت انتشارات فارینی ، این مجموعه نامه ها در سال 1993 با همین نام با عنوان “رمان یک مادر” منتشر شد.

ظاهرا رشته تحصیلی وی ادبیات فارسی است و از زمان دانشجویی او را به رشته تحریر درآورده است ، می گوید: من سالها تجربه در زمینه نوشتن دارم و یادداشت ها و نوشته هایی دارم که تاکنون کسی ندیده یا خوانده است. جوانی شاعرانه و انسانی من به سراغم آمد و من نیز از دوران جوانی داستانهای کوتاهی را در زمینه نویسندگی نوشتم که او نیز برای آن جوایز دریافت کرد. بر اساس آن ، می توانم بگویم که من برای نوشتن و نوشتن غریبه نبودم.

اولین مظاهر ایثارگری در تاریخ بشریت ایثار است

عشق مادرانه آغاز ایثار است

معماریان گفت که کتاب عشق مادر شامل سه عاشقانه و شعار است: “این کتاب شامل حدود 30 نامه عشق و همچنین نامه های تحریر آمیز است که در نقاط مختلف از دوران بارداری پسرم تا ده ماه” ابوالفضل “و هر نامه از آن نوشته شده است. .Point یک مضمون و رویداد خاص و جدید دارد. به عنوان مثال ، یک نکته برای انتخاب نام پسرم و دیگری برای دردی است که در دوران بارداری متحمل شدم یا عشق ، ایثار و فداکاری که به او کردم.

وی ادامه داد: ما می دانیم که نخستین خودسوزی در دوران بشریت ، فداکاری مادری بود. خائن است که بین خودش عشق و خودکشی می کند آنچه قلب قلب را احاطه کرده است این عشق آغاز ایثار است.

منتخب در جشنواره مردمان بیژکی

نویسنده توضیح می دهد: “رمان مادر من” اولین کتاب من است ، و سپس کتاب دیگری در سال 1998 منتشر شد با عنوان “مطالعات جامعه شناختی داستانهای کوتاه دفاع مقدس در دهه هشتاد”. تحقیقاتی در مورد دفاع مقدس انجام شد و در جشنواره بین المللی سوران انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی همچنین در مورد اثری که نگاشته است اظهار داشت: در مدت زمانی کوتاه ، من رمان اجتماعی-عاطفی را می نویسم که حدود 15 کتاب را به اتمام رسانده است و همچنین ابراز پشیمانی هایم از گذشته تا به امروز. من این توانایی را دارم که آنها را منتشر کنم ، نه به عنوان اشعار حرفه ای ، بلکه به عنوان نویسندگان داوطلب که عمق احساسات و عبارات درونی من را بیان می کنند. در همین زمان ، من در نوشتن عنوانی برای رمان خود پیشگام هستم و مشتاقانه منتظر انتشار آن تا پایان امسال هستم.

در نتیجه ، انسیه معماریان گفت: “من می خواهم به مخاطبانم بگویم که” عشق تنها چیزی است که می تواند جهان را کمی پر جنب و جوش ، زیبا تر و تحمل کند “، زیرا موضوع کتابی است که منجر به این مصاحبه شد.

مصاحبه: نجمه اباذری

دکمه بازگشت به بالا