اجتماعیترندهای کسب و کار

لیست بهترین اپلیکیشن ها و سایت ها برای دانلود استوری اینستاگرام

راه های مختلفی برای دانلود استوری اینستاگرام وجود دارد که می توان از آنها برای ذخیره تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در این شبکه اجتماعی استفاده کرد.

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های جذاب شبکه اجتماعی مذکور است که به کمک آن کاربران می توانند پست هایی را منتشر کنند که پس از 24 ساعت پاک می شوند.

ویژگی Story در آگوست 2016 به شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام اضافه شد و چندین به روز رسانی را شاهد بود. مثلا، برخی از کاربران می توانند ویدیوهای بیش از 15 ثانیه را در این بخش ارسال کنند یا استیکرهای مختلفی برای افزودن به استوری ایجاد کنند.

اما اگر داستانی را پیدا کنید که می خواهید در دستگاه خود ذخیره کنید، چه؟ اینستاگرام به خودی خود اجازه دانلود ویدیوها و عکس های منتشر شده در این قسمت را به کاربران نمی دهد، اما خوبی آن این است که راه های زیادی برای این کار وجود دارد.

در این قسمت از آموزش اینستاگرام روش های مختلف دانلود استوری را به شما آموزش می دهیم.

دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه

اکنون که نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف دانلود استوری اینستاگرام را به شما معرفی کردیم، وقت آن رسیده است که روش هایی را که نیازی به اپلیکیشن ندارند به شما نشان دهیم.

بهترین سایت ها و ربات های تلگرام برای دانلود استوری اینستاگرام در زیر لیست شده اند. با کمک آنها می توانید پست های محبوب خود را از شبکه اجتماعی ذکر شده بدون دانلود برنامه شخص ثالث دانلود کنید.

بهترین سایت برای دانلود استوری اینستاگرام

در این قسمت از مقاله قصد داریم بهترین سایت های دانلود استوری اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

downloadinsta.app این وب سایت در کنار دانلود استوری های اینستاگرام به جهت instagram photo album downloader هم مورد استفاده است.کار با این سایت بسیار ساده و آسان است. وارد سایت شوید، نام کاربری اکانت مورد نظر را وارد کنید، دکمه دانلود را فشار دهید، مقاله ای را که می خواهید ذخیره کنید پیدا کنید و روی دانلود کلیک کنید. بسیار آسان!

Toolzu.comToolzu یک ابزار اینستاگرام است که به شما امکان می دهد پست ها، فیلم ها، استوری ها و سایر محتواها را آپلود کنید. اگر می خواهید، می توانید برای خلاص شدن از شر تبلیغات، سرعت بالا و سایر مزایا، اشتراک بخرید.

Save-insta.comsave-insta یک برنامه تحت وب است که به شما امکان می دهد بدون هیچ زحمتی استوری های اینستاگرام را در محل ذخیره سازی مورد نظر خود ذخیره کنید. وارد سایت شوید و نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید. سپس گزینه View را فشار دهید تا داستان های موجود در حساب کاربری خود را مشاهده کنید. در نهایت بر روی دکمه دانلود ضربه بزنید.

 

دانلود استوری اینستاگرام روی کامپیوتر

اگر از جمله افرادی هستید که اکانت اینستاگرام خود را در سیستم خود باز می کنید، حتما از روش های دانلود استوری اینستاگرام آگاه هستید. دو روش استفاده از برنامه‌های افزودنی و نرم‌افزار کروم در زیر بررسی شده‌اند.

افزونه کروم برای دانلود استوری اینستاگرام راهی برای دانلود استوری اینستاگرام در کامپیوتر با استفاده از افزونه کروم است. Story Saver را می توان بهترین گزینه موجود در مرورگر کروم با یک کلیک نصب کرد.

با Story Saver به راحتی استوری ها را از اینستاگرام، فیس بوک و واتس اپ دانلود و ذخیره کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید، سپس یک نماد در گوشه سمت چپ بالای مرورگر ظاهر می شود. برای دانلود داستان مورد نظر روی آن آیکون کلیک کنید.

همچنین برای جلوگیری از هک شدن صفحه اینستا خود، هنگام دانلود افزونه ها مراقب باشید و از امنیت توسعه دهندگان اطمینان حاصل کنید.

نرم افزار دانلود استوری اینستاگرام

نرم افزارهای مختلفی ساخته شده است که یکی از کارکردهای آن ها دانلود استوری اینستاگرام است. در این قسمت از مقاله قصد داریم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم.

4KDownloader اولین گزینه در لیست ما 4KDownloader است که علاوه بر استوری اینستاگرام، ویدیوهای Tik Tok را نیز دانلود می کند. این نرم افزار مختص اینستاگرام نیست و در صورت تمایل می توانید فایل نهایی را به صورت MP3 دانلود کنید.

یکی از ویژگی های خوب این سرویس این است که تمیز و آسان برای استفاده است. در نتیجه کار با 4KDownloader برای کاربران سخت نیست.

می توانید روی استوری های اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی تمرکز کنید. حتی 4KDownloader به شما امکان می‌دهد صدا را از ویدیوها به طور جداگانه استخراج کنید.

ویژگی های اصلی 4KDownloader رایگان است، اما اگر می خواهید از ویژگی های دیگر استفاده کنید، باید هزینه اشتراک را بپردازید.

Snap Downloader می توان گفت که Snap Downloader یکی از بهترین ابزارها برای دانلود استوری اینستاگرام است زیرا قابل استفاده در ویندوز و مک است و سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر، یوتیوب و فیس بوک نیز پشتیبانی می شوند.

دانلود این مقاله رایگان است اما محدودیت هایی دارد. برای حل این مشکل می توانید با خرید اشتراک اسنپ دانلودر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیش از 200 مشتری به این نرم افزار امتیاز کامل داده اند و می گویند که اسنپ دانلودر حتی از ویدیوهایی با وضوح 8K نیز پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید کیفیت مورد نظر خود را هنگام دانلود عکس ها و استوری های اینستاگرام انتخاب کنید.

همچنین آموزش گام به گام استفاده از آن در وب سایت نرم افزار اسنپ دانلودر ذکر شده است.

دانلود کننده بعدی استوری اینستاگرام در لیست ما، ITubeGod می تواند به شما در دانلود ویدیوهای یوتیوب، استوری های اینستاگرام و موارد دیگر کمک کند.

ITubeGo دارای یک مبدل یوتیوب داخلی است. این بدان معنی است که می توانید ویدیوهای YouTube را به MP4، MP3 و هر فرمت با کیفیت دیگری که می خواهید تبدیل کنید.

علاوه بر این، فقط صوتی تصویری را می توان بارگیری کرد. بنابراین، اگر می خواهید موسیقی استفاده شده در استوری اینستاگرام کاربر را ذخیره کنید، می توانید به راحتی از ItubeGo استفاده کنید.

ITubeGo نه تنها دانلود استوری های اینستاگرام، بلکه ویدیوهای یوتیوب، فیسبوک و تیک تاک را نیز آسان می کند. می توانید از آن برای دانلود همزمان بیش از یک ویدیو استفاده کنید و تمام عملیات از طریق مرورگر داخلی انجام می شود.

Infract

Infract می تواند بیشتر از دانلود استوری های اینستاگرام انجام دهد، اما برای اهداف این مقاله، ما فقط بر روی این ویژگی تمرکز خواهیم کرد.

این برنامه می‌تواند به کاربران کمک کند تا فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را جمع‌آوری کرده و به مک، رایانه شخصی، آیفون یا گوشی اندرویدی ارسال کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوند را در کادر موجود قرار دهید و سپس ویدیو و عکس های خود را به صورت خودکار دریافت کنید.

ChK Stogram

یکی دیگر از دانلود کننده های استوری اینستاگرام در لیست ما، برنامه ای است که به شما کمک می کند تمام داده های اینستاگرام خود، از جمله استوری های مهم را دانلود کنید. همچنین امکان دانلود پست ها بر اساس نام کاربری، هشتگ یا مکان وجود دارد.

4K Stogram همچنین پست های اینستاگرام را بر اساس تاریخ ذخیره می کند. یعنی وقتی محتوای اینستاگرام مورد نظر خود را دانلود می کنید، به راحتی می توانید آن را دسته بندی کنید.

دانلود استوری اینستاگرام برای اندروید

استوری اینستاگرام قابل دانلود نیست. اما برنامه های شخص ثالث برای دانلود فیلم ها، استوری ها و عکس های اینستاگرام ساخته شده اند. برای استفاده از این دانلودرهای اینستاگرام، کافی است پیوند پست یا استوری را که می‌خواهید ذخیره کنید کپی کنید و سپس آن را در برنامه مورد نظر قرار دهید. در زیر بهترین اپلیکیشن هایی که برای دانلود اینستاگرام ساخته شده اند را لیست کرده ایم. داستان ها

FastSave

FastSave پر استفاده ترین سرویس برای دانلود محتوای اینستاگرام است. این گزینه یکی از بهترین سیورهای استوری اندروید به حساب می آید.

امکان ایجاد یک پوشه مخفی در FastSave وجود دارد.

بیش از 10 میلیون دانلود و بازخورد بسیار مثبت از کاربران دارد.

رابط کاربری اپلیکیشن مشابه اینستاگرام است.

FastSave دارای داشبوردی برای مدیریت تمام فایل های دانلود شده است.

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا