لغو شدن مصوبه واگذاری دنای شمالی به استان اصفهان

شیمیشی/ کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم استان های بویراحمد، دنا و مارگون در جامعه اسلامی از لغو تصمیم انتقال دنای شمالی به استان اصفهان خبر داد و گفت: اکنون این کار را متوقف کرده ایم.

محمد بهرامی نیز در جمع خبرنگاران گفت: می توانم بگویم مدیریت ما در محیط ضعیف است به طوری که حتی مدیرکل ما چندین بار به جلسات دعوت شد اما تا زمانی که چنین تصمیمی گرفته نشد در این جلسات شرکت نکرد.

وی همچنین گفت: هر بار که از این اقدام مطلع شدیم چندین بار تلاش کردیم و تاکنون اجرای این مصوبه متوقف شده است و به زودی جلساتی را با اعضای شورای عالی محیط زیست برگزار خواهیم کرد.

بهرامی گفت: به زودی جزییات این موضوع را با مردم در میان می گذارم اما مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد خیالشان راحت باشد که اجازه نخواهیم داد حقشان تضییع شود.

گفتنی است مصوبه شورای عالی محیط زیست به ریاست شهید رئیسی 23 اردیبهشت ماه در مطبوعات منتشر شده و مقرر شده مدیریت قسمت وسیعی از کوه های دانای انجام شود. به اصفهان بدهد. موضوعی که با ضعف مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید اما حالا نماینده مردم استان های بویراحمد، دانا و مارگون از لغو رای استرداد در مجلس خبر داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا