لطفا برای کرونا هم جا باز کنید!

شیمیشی / مرکزی این روزها ، همانطور که 9 ماه پیش ، نگرانی اصلی سیستم مراقبت های بهداشتی کشور همچنان کنترل و کنترل ویروس کرونا است ، تیتر اصلی خبر همچنان به این ویروس اختصاص دارد و تمام تلاش برای به حداقل رساندن این بیماری است. مردم کشته شوند

بیش از یک سال از شیوع این ویروس در جهان و حدود 10 ماه پس از شیوع آن در ایران می گذرد و هنوز حرکتهای تاج ناشناخته است. هیچ درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد ، هنوز دارو و درمان و واکسن با 100٪ موثر برای آن شناخته نشده است و ما هنوز هم باید بسیار مراقب باشیم تا به آن مبتلا نشویم.

دلیل اصلی شیوع این ویروس وجود آن در جوامع است ، بنابراین مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور اهمیت زیادی را برای جلوگیری از اجتماعات و فصول قائل هستند ، زیرا بیشتر عفونت ها حداقل یک بار در مکان ها و مناطق شلوغ آزمایش شده اند. اند

Culteva Yalda نمادی از دورهام در فرهنگ ایران است ، اما امسال این دورهام می تواند قاتل زندگی و علت از دست دادن عزیزان ما باشد و این مشکل باعث شده است که روزهای آینده برای دورهام هر روز خطرناک و خطرناک به نظر برسد. این یک شب طولانی است که ممکن است بیشتر و بیشتر خواب طولانی و بی پایان به ما بدهد.

طی یک ماه گذشته ، ممنوعیت های زیادی در سراسر کشور برای کاهش بار بیماری ، فشار بر کادر پزشکی و بروز مرگ و بیماری وضع شده است و اتفاقاً این محدودیت ها و ممنوعیت ها م beenثر بوده است.

نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی و خروج 126 شهر از مجموع 160 شهر دارای وضعیت قرمز و تغییر وضعیت آنها به نارنجی ، منجر به همان ممنوعیت ها و محدودیت ها شد و علاوه بر این ، این تصمیمات محدود کننده استان مرکزی را کاملاً از حالت مجاز خارج کرد. اکنون سه شهر زرد و 9 شهر نیز نارنجی می شوند.

کاهش 54 درصدی مرگ و میر در استان مرکزی

به گفته دکتر علی علیمحمدی ، رئیس گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک ، هم اکنون 29 درصد کاهش در تعداد موارد در استان مرکزی در مقایسه با هفته دوم دسامبر و 54 درصد نسبت به هفته چهارم اکتبر دارد. در همین حال ، در شهرهای محروم دانشگاه علوم پزشکی ، در مقایسه با ممنوعیت های قبلی ، تعداد حوادث دانشگاه علوم پزشکی ساوه و دانشکده علوم پزشکی 66٪ در شهرهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کاهش یافته است.

علیمحمدی افزود: در هفته چهارم آنلاین ماه 83 مورد فوت در استان وجود داشت که در هفته دوم آذرماه به 64 مورد و در هفته سوم آذرماه به 39 مورد رسید و در مجموع 53 درصد کاهش مرگ و میرها را شاهد هستیم. در استان مرکزی.

به گزارش شیمیشی ، با تلاش های فراوان ، تعداد حوادث و مرگ و میرها در استان مرکزی به ترتیب 53 و 54 درصد کاهش یافته است ، اما سهل انگاری این شرایط ناپایدار را می شکند و اتفاقاً این بی توجهی می تواند یک شب در یلدا رخ دهد. اعداد بخورید.

متأسفانه بهورزان و مسئولان بهداشتی کشور و استان از نخستین شب زمستان 99 بسیار نگران بوده اند ، نگرانی ای که با استرس شغلی ، به دو برابر کادر پزشکی تبدیل می شود و همین امر باعث پرستاران و پزشکان به هر زبانی شده است. باید بپرسید که دیگر فرصتی برای شب یلدا باقی نمانده است.

یلدا را با احترام جشن بگیرید

یکی از پرستاران بیمارستان ولیعصر اراک از مردم می خواهد که شب یلدا دور هم جمع شوند و امشب تلفنی و مجازی آن را مخلوط نکنند تا فشار کاری کارکنان بهداشتی کاهش یابد.

وی گفت: “بیشتر همكاران ما یا خود یا خانواده آنها به این بیماری مبتلا شده اند. حجم كار در كادر پزشکی بسیار زیاد است ، بنابراین بهتر است امسال مراسمی برای شب یلدا برگزار نشود.” ما می توانیم امشب تا سال آینده کنار هم باشیم.

منتظر یکی باشید

یک پرستار دیگر ، با تأکید بر اینکه باید برای ریشه کن کردن این بیماری در اسرع وقت کمک کنیم ، می گوید: یک شب هزار شب نیست ، امسال در شب یلدا جمع نشوید ، یک شب منتظر بمانید تا این بیماری در اسرع وقت ریشه کن شود.

به گزارش شیمیشی ، شب یلدا که هر ساله تعطیلات بزرگی برای ایرانیان بود ، امسال به کابوسی برای کارمندان و کارکنان پزشکی تبدیل شده است ، درست است که بیشتر افراد جامعه نگران سلامتی خود و سایر دوستانشان هستند ، اما همیشه تعداد معدودی وجود دارد فارغ التحصیل. از بین همه هشدارها ، آنها به حرکات طبیعی خود ادامه می دهند و البته این موارد عادی سازی است که باعث شد این بیماری پس از 10 ماه ادامه یابد و البته اگر همه اقشار و عناصر جامعه نگران بودند ، امروز همه مسئولان و رسانه ها با نظرات آنها موافق هستند. . مردم و غیر مالکین بسیج نشده بودند.

انرژی مراکز و استانهای ملی برای مدتی تلف می شود

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: “متأسفانه ما این روزها نگران شب یلدا هستیم” ، وقتی بیماری کوید 19 تمام مراسم مذهبی و ملی در جهان مانند حج و نوروز را به دست گرفته است ، س theال این است که چرا ، با وجود این شرایط ، چرا یک خانواده باید یک شبه اینقدر انرژی به مراکز و استانهای ملی در برابر کرونا بدهکار باشد؟ خرج كردن.

ما نگرانیم

دکتر جمالیان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بارها نسبت به شب یلدا ابراز نگرانی کرده و گفته است: “ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که مراسم یلدا هرگز برگزار شود ، اما مردم انتظار دارند مراسم یلدا طی یک ساعت یا همین مدت برگزار شود. این کار را به موقع انجام دهید. ” حداقل تعداد میهمانان باید متناسب با مساحت خانه باشد و یکدیگر را دو متر از یکدیگر ببینند. افراد باید از ماسک استفاده کنند و افراد مسن و همچنین افرادی که بیماری های زمینه ای دارند باید دقیقاً در این دوره ها شرکت کنند.

وی تأکید کرد: بروز هرگونه فتق ویروس کرونا جدید با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی توسط بخش های مختلف جامعه به ویژه در دفاتر ، صنایع ، تجارت و مراکز اجتماعات مرتبط است. ما نباید از کمبود نسبی آمار رضایت خاطر داشته باشیم. واضح است که هرگونه کمبود در این زمینه منجر به افزایش تعداد افراد بیمار در زمستان خواهد شد و اگر افراد واکسن را دنبال کنند شرایط آرام حاکم خواهد شد و به وضعیتی مانند آنفولانزا خواهیم رسید.

به پیگیری “نه به زمان یلدا” بپیوندید

به گزارش شیمیشی ، سطح نگرانی های بهداشتی در کشور و استان مرکزی آنقدر زیاد است که ردیابی “نه به زمان یلدا” آغاز شده است.

یاسر قربانی ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: “پیش بینی می شود با شروع زمستان میزان بروز بیماری عروق ویروس کرونا قلب افزایش یابد. طبق مطالعات منتشر شده ، دوره خانواده های کوچک بیشترین سهم را در انتقال بیماری دارد. باید به خانواده های ایرانی در مورد نزدیک شدن شب یلدا هشدار داد.

وی افزود: این بار به دلیل شیوع روز افزون تاج ، ما مجبور هستیم در شب یلدا جمع شویم ، حتی در قالب یک جلسه خانوادگی کوچک ، زیرا دریافت تاج همیشه امکان پذیر است. مانند نوروز ، ما باید این است که همه چیز باید بسته شود ، حتی برای مدت کوتاهی ، و به دلیل بسته بودن خانه و افزایش جمعیت ، که عاملی برای انتقال ویروس است ، ما نباید یلدا 99 را آخرین یلدای عزیزان خود قرار دهیم.

به گزارش شیمیشی ، این نگرانی ها زمانی پایان می یابد که افراد بتوانند شرایطی را که 100٪ نیازهای سلامتی آنها را برآورده می کند درک کنند. یوا یلدا واقعاً آزمایشی برای نشان دادن دستیابی به سطح بالایی از دغدغه های اجتماعی است و البته با نظارت بر پروتکل و قطع نشدن دوره ای غیر از انجام وظایف اجتماعی ، می توان پشت این بیماری را شکسته و جشن طولانی ترین شب سال را از بین برد . شیوع ویروس و مقاربت طولانی مدت به تأخیر افتاد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا