لزوم ساخت ۱۰۰ کیلومتر دیوار مرزی با سرعت و کیفیت

فرمانده انتظامی این کشور گفت: امروز چندین اداره مهم و مهم در مجموعه فراس وجود دارد که یکی از آنها معاونت مهندسی است و باید به صورت جهادی وارد این عرصه شوید و معوقات این اداره را با جدیت مدیریت کنید. حکمرانی جهادی و نه از طریق محافل اداری.

به گزارش شیمیشی، سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه جانشین مهندس فریسه که با حضور جمعی از دستیاران مهندس فریسه و معاونان مهندسی در محل ریاست عمومی امنیت نیروی انتظامی برگزار شد، ایام محرم الحرام نیز تسلیت گفت. . و تدارک آیین اربعین حسینی گفت: معاون مهندس فریسه نیز در این مراسم نقش موثری در آماده سازی زیرزمین دارد و در سفر اخیر خود به استان های کرماشان، ایلام و خوزستان و بازدید از مرز شاهد آن بودم. پایانه ها

وی همچنین گفت: امروز در مجموعه فارک چندین اداره از اهمیت ویژه ای برخوردار است که یکی از آنها معاونت مهندسی است و باید به صورت جهادی وارد این عرصه شوید و با جدیت و جهادی ناکامی های این اداره را پشت سر بگذارید. مدیریت.» مراحل اداری را دنبال کنید.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه کار معاونت ما به چند بخش تقسیم می شود و اولین آن ساخت 100 هزار خانه و موسسه است، گفت: با انتخاب سردار درویش به سمت معاونت مهندسی در نظر داریم فعالیت های کمپ اسکان و معاونت مهندسی. یکپارچه شود و قطعاً به نتیجه بهتر و اجرای طرح پیش بینی شده برای ساخت 100 هزار خانه سازمانی منجر خواهد شد.

رادان تصریح کرد: امروز این قطار با سرعت در حال حرکت است و امیدواریم با مهندسی جهادی که در رویت است و شناورهای رحمتی که در این مسیر افتتاح شده است بتوانیم این مشکل بسیار مهم را با کمک همه طرف ها حل کنیم سیستم. دوستان ما در فراجا و سیگیر ما مهندسی را به هدف خود می رسانیم.

وی یکی از کارهای مهندسی فراکا را احداث دیوار مرزی 100 کیلومتری عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدام باید سریع و با کمترین هزینه انجام شود.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا این طرح های درآمدی برای معاونت این وظایف اجرایی شود. از کمک دیگران برای حرکت به جلو و رسیدن به اهداف تعیین شده استفاده کنید.

بر اساس گزارش پلیس، وی در پایان از عملکرد سردار اسحقی قدردانی کرد و وی را سرباز گوش به فرمان ولایت دانست و گفت: قطعاً کار شما در معاونت مهندسی باعث بهبود وضعیت کارکنان خواهد شد. و حفاظت از آنها و معجزه خانواده هایشان از نظر معیشت و این مهم هرگز از چشم خداوند متعال که ناظر بر رفتار ماست دور نمی ماند و تنها راه حل برای رفع این مشکلات توجه به کارکنان و خانواده آنهاست. مثل بچه های ما

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا