لزوم ارائه گزارش اقدامات شهرداری تهران برای ماه رمضان و نوروز به شورای شهر

سخنگوی شورای شهرداری تهران از مدیران فرهنگی شهرداری تهران خواست گزارش اقدامات ماه مبارک رمضان و نوروز را به شورای شهرداری تهران ارائه کنند.

علیرضا نادعلی در گفت وگو با شیمیشی. وی در خصوص برنامه های شهرداری تهران برای نوروز امسال و تطابق آن با ماه مبارک رمضان گفت: همه ساله قبل از شروع برنامه های نوروزی، مدیران اداره فرهنگ اعم از سازمان تزیین، معاونت فرهنگی و اجتماعی، فکری. و تشکل های هنری و … عملیات نوروز و بحار را اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه گزارش فعالیت های فصل بهار به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارسال می شود، گفت: سیاست و رویکرد اصلی این است که شهرداری تهران با توجه به گذر ایام و مناسبت های ملی و مذهبی اقدامات ویژه ای را انجام و تدارک ببیند. شهری که تاکنون این تلاش در آن صورت گرفته است.

شهرداری تهران آماده پیگیری دو رویداد ماه مبارک رمضان و نوروز است

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: تجربه برگزاری همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز از سال گذشته وجود داشته و شهرداری تهران آمادگی برگزاری این دو رویداد را دارد و مانند سال گذشته این آمادگی را داشته است. برنامه های متنوعی را برای نوروز تدارک دید. در بهار 1402 نواحی در شهر در نظر گرفته شد و برنامه های مختلفی برای شهروندان اجرا شد و برای نوروز پیش رو نیز چنین برنامه ای وجود دارد! اما تاکنون گزارش مفصلی برای تشریح برنامه های نوروز و رمضان به کمیسیون ارسال نشده است.

نادعلی گفت: مدیران فرهنگی باید طی چند روز آینده این گزارش و اقداماتی را که می خواهند در شهر برای ماه مبارک رمضان و نوروز انجام دهند به کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ارائه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا