ورزشی

قرارداد چهار ساله فوتبال ایران و قطر قبل از جام جهانی

به گزارش شفاف، امروز در فدراسیون فوتبال قطر در دوحه بین روسای فدراسیون های فوتبال دو کشور قرارداد همکاری بلندمدت امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه، دو فدراسیون در زمینه بازی های دوستانه، تدارکات ملی و همچنین اردوهای آماده سازی در تمامی سطوح سنی مختلف و تیم های ملی فوتبال آقایان و بانوان همکاری خواهند کرد. همکاری های بلندمدت دو طرف که در آینده نزدیک در زمینه های مختلف اجرا خواهد شد، با توجه به روابط خوب دو کشور، همسایگی، نزدیکی و اشتراکات فرهنگی دو کشور، میزبانی جام جهانی 2022 و زیرساخت های مدرن می باشد. مهم است. در قطر..

در این دیدار حمیدرضا مهرعلی (سرپرست نایب رئیس فدراسیون)، رفیع (مشاور حقوقی رئیس فدراسیون) و دراگان اسکوچیچ (رییس تیم ملی) عزیز خادم حضور داشتند. ماتیاس گرفستورم، مدیر اجرایی اینفانتینو نیز در این نشست حضور داشت.

قرارداد فوتبال ایران و قطر چهار سال مانده به جام جهانی است

عزیز خادم شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه جام عرب با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا که قرار است در فوریه 2014 به ایران سفر کند، دیدار کرد.

عزيز خادم به دعوت رسمي رئيس فدراسيون فوتبال قطر وارد قطر شد.

قطر در آبان 1401 میزبان جام جهانی فوتبال قطر خواهد بود و تیم ملی ایران تنها یک قدم تا ثبت نام در این مسابقات فاصله دارد. با این قرارداد می توان انتظار داشت که تیم ملی ظرف یک سال از فرصت های ورزشی قطر استفاده کند و اردوها و دیدارهای دوستانه برگزار کند.

دکمه بازگشت به بالا