علمی و پزشکی

فیات جدید به جت اسکی تبدیل می‌شود!/ عکس

امیرمسعود عابدین_ ‌فیات ۵۰۰ Jolly به دلیل جذابیت و کاربرد غیرقابل انکارش در تاریخ در میان ثروتمندان جایگاه دارد. اکنون، فرصتی خاص و استثنایی برای افرادی که می‌خواهند با این خودرو روی آب حرکت کنند، وجود دارد. این جت اسکی توسط Car Off Shore در خارج از ایتالیا و با همکاری استلانتیس ساخته شده است.

فیات جدید به جت اسکی تبدیل می‌شود!/ عکس

به گفته استلانتیس، موتور هیدرو جت به کار رفته در این وسیله نقلیه ۲۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این مقدار قدرت به Abarth Offshore اجازه می‌دهد تا به سرعت ۱۰۷ کیلومتر بر ساعت برسد.

جت اسکی آبارث علاوه بر این، با دو صندلی اسپرت Besenzoni عرضه می‌شود. در داخل، کف‌پوش‌های ساج مصنوعی به حسی لوکس این جت اسکی می‌افزایند. سیستم استریوی گارمین با چهار بلندگو و یک ساب ووفر که از داشبورد به‌عنوان صفحه صدا استفاده می‌کند، امکانات این محصول را تکمیل می‌کنند.

فیات جدید به جت اسکی تبدیل می‌شود!/ عکس

استلانتیس و Car Off Shore هیچ‌کدام قیمت این محصول را ارائه نمی‌دهند. فروشندگان ایالات‌متحده ۱۲۵ هزار دلار (معادل ۷ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان) برای نسخه عادی فیات ۵۰۰ می‌خواهند. طبق آنچه در وب‌سایت سازنده دیده می‌شود، تولید ۵۰۰ دستگاه از این محصول در حال حاضر به ۴۰ دستگاه در سال محدود شده است.

فیات جدید به جت اسکی تبدیل می‌شود!/ عکس

منبع: carscoops

۲۲۷۳۲۲

تیم خبری مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، هدفم این است که متونی را ارائه دهم که علاقه شما را به علم پزشکی تحریک کند و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.
دکمه بازگشت به بالا