ورزشی

فوتبال هزار چهره؛ از نیمکت‌نشینی در باشگاه تا دعوت به تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته و در حضور ریکاردو ساپینتو، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی کمتر در ترکیب استقلال به میدان می‌آمدند و به نوعی ذخیره جعفرسلمانی و کوین یامگا بودند. هر چند کارلوس کی روش با وجود نیمکت نشینی ابوالفضل جلالی او را همراه خود به دوحه برد و این بازیکن در جام جهانی در برابر آمریکا برای تیم ملی به میدان آمد.

اما با حضور جواد نکونام در کادر فنی استقلال شرایط را برای هر دو بازیکن تغییر کرد. ابوالفضل جلالی این فصل در بیشتر بازی‌های استقلال در ترکیب ثابت این تیم به میدان آمده است. او در بازی آخر استقلال مقابل هوادار که با برتری یک بر صفر آبی‌ها همراه بود، به آرمین سهرابیان پاس گل داد. صالح حردانی هم این فصل بازی‌های متعددی را برای استقلال به عنوان مدافع میانی و پیستون راست انجام داده است و نشان داده در خط دفاعی می‌تواند آچار فرانسه باشد.

این دو به عنوان ذخیره‌های فصل گذشته استقلال به اردوی تیم ملی رسیده اند. شرایط اکنون برای آن‌ها تغییر کرده است و با توجه به تلاش‌های امیر قلعه نویی برای جوان سازی تیم ملی می‌توانند تبدیل به مهره‌های ثابت و موثر تیم ملی شوند. همان طور که محمد محبی به این موقعیت رسیده است.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا