اجتماعی

فراجا در جنگ ترکیبی با کسانی که سرمایه اصلی مردم و نظام را خدشه دار می‎کند ایستاده است

شیمیشی/لرستان رئیس پلیس پیشگیری شهرستان فرک به مبارزه مشترک با هنجارشکنان و آسیب رسانان به سرمایه اصلی این افراد و نظام اشاره کرد و گفت: نقش کارکنان فرک نقش اساسی در تامین امنیت است. . کشور.”

سردار علی مویدی در مراسم خاکسپاری شهید پاکروان که با حضور سردار یحیی الهی رئیس پلیس استان لرستان جانشین ارشد نیروی انتظامی استان خوزستان برگزار شد. و مسئولین اداری، نظامی و انتظامی شهرستان سلش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناحیه سرافراز لرستان و شهدای سرافراز شهرستان سیلاشا و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار به تازگی به کاروان شهدا پیوسته است. دیدن فرزندان خود در این اجتماع بزرگ برای دشمن معنادار و قابل درک است.

وی همچنین گفت: درود بر لرستان می فرستم، قهرمانانی به لرستانی که همیشه شهدایشان در مواقع حساس و ضروری در مقابلشان می ایستند، وقتی دشمن در سینه شان است، بچه های لرستانی با قد و اقتدار در مقابلشان می ایستند.

مدیر پلیس پیشگیری فراکا گفت: امروز در دنیا می گویند کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از مولفه های مختلفی صحبت می کنند، اساسی ترین مؤلفه برای یک جامعه، یک شهر و یک کشور، یک استان و یک منطقه و جامعه مؤلفه ای به نام امنیت است. و دشمن به خوبی فهمیده است که اگر این پایگاه و این ساختار اساسی که سرمایه اصلی نظام، جمهوری اسلامی و مردم است، آسیب ببیند، عملاً می‌تواند حوزه‌های دیگر را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

این افسر عالی رتبه انتظامی فارک گفت: امروز بحمدالله امنیت کشورمان پایدار، پایدار و همگانی است و البته حمایت شهروندان و جامعه اسلامی، نیروهای مسلح و فارک نقش اساسی در این امر دارد. این امنیت وی همچنین گفت: امروز فریسه در نبرد مشترک با هنجارشکنان و آسیب رسانان به سرمایه اصلی این مردم و نظام است و به اذن خداوند به رحمت خدا و حمایت شما و فداکاری ها و فداکاری ها خواهیم کرد. بر این مرحله غلبه کنید

وی همچنین گفت: به عنوان فرزند خردسال لرستان و خدمتگزار شما مردم طوایف و سرباز در نیروهای مسلح می توانم ادعا کنم که نقش فریسه و فرزندان لرستان در تامین امنیت کشور است. نقش اساسی دارد و در گذشته ثابت شده است که هر وقت دشمن قصد حمله به این سرمایه ملی را داشت، جوانان لرستانی و فرزندان شما در مقابل آنها ایستادند و هر جا برنامه ریزی شد، بچه های لرستان چیز دیگری نبودند. خط شکن

این افسر انتظامی شهرستان فرک همچنین گفت: امروز در یک جنگ همه جانبه قرار داریم، بنابراین فرزندان ما در سفارتخانه ها مورد حمله و حمله قرار می گیرند و فرزندان شما گاهی در شرق و جنوب شرق کشور هدف حملات قرار می گیرند، این توطئه پیچیده ای است که خداوند متعال می فرماید. خداوند متعال . با اختیار و فرماندهی فرماندهی کل به میل خود خنثی خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری فریس گفت: از دست دادن افرادی چون مکتبه سخت است اما تا زمانی که این شهدا را به دست خود سپردیم این جنگ با اراده مسئولان و فرماندهان ارشد نظام به پایان می رسد.

سردار مویدی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی خیلی ها فکر نمی کردند که این جنگ به راحتی به پایان برسد و در واقع بعد از 8 سال با سربلندی و سربلندی و سربلندی تمام شود، گفت: اما جوانان و مردم انقلابی می دانند که ما این کار را خواهیم کرد. این مرحله را از طریق جنگ عبور دهید. رحمت خدا بر کردهاست و دشمن قطعا با تمام وجود تلاش می کند تا با وسایل ارتباطی و معیشتی و فساد ما را ناامید کند اما این مردم انقلاب و نظام خود را دوست دارند و فرزندان خود را می فرستند. از این نظام محافظت کنید و انقلابی را آماده کنید.

وی همچنین گفت: امروز افتخار می کنم به نمایندگی از سردار رادان فرمانده کل قوا و فرزند شما هستم و با حضور شما به خانواده شهید بزرگوار مکتبی نعمت پور افتخار می کنم. اینجانب نیز از طرف فرمانده فریسه حضور دارم و به این خانواده بزرگوار، مردم محترم و مردم استان لرستان تسلیت می گویم.

رئیس پیشگیری از تبعیض تصریح کرد: دوستان عزیز، همه ما متعهد و مسئول هستیم، وظیفه ماست که به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنیم که نه جزو اسلام است و نه چیز دیگری. سخنان امام (ره) و مهمین ائمه (ع) و همانطور که دیدید حضرت اخا عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را در یک کلمه اعلام کردند و امروز دشمن می لرزد و نمی لرزد. بدانید کجا ضربه بزنید

سردار مویدی ادامه داد: این سخنان مقام معظم رهبری باعث تعجب و بی حوصلگی کسانی شده است که در ارتش هستند و کسانی که عملیات ذهنی را درک کرده اند، بدانند که این تحمل و تفکر و این نگاه معنادار و با مفهومی مقدس است. نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمن ایجاد شده، دشمنان را شکست داده و یکی پس از دیگری با پیام ها و درخواست هایی در صدد قانع ساختن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که هیچ عکس العملی نشان ندهند، اما روحانی ما گفت که این قطعا امکان پذیر است و به اذن خدا خون شهدای ما ریخته نمی شود، منجر به اهداف نظام و اجرای آن می شود.

وی همچنین گفت: از تک تک شما عزیزان که با حضور در مراسم یادبود سربازی مهربان و ایثارگر به خانواده بزرگ فریک و ما فرزندانتان در نیروهای مسلح و نیروی انتظامی به خانواده بزرگ فرک احترام و تکریم کردید تشکر می کنم. ، قول می دهند و قول می دهند برای مشارکت این شهید بزرگوار «مکتبی نعمت پور» و خانواده معظم شهدا تا آخرین قطره خون خود از فرهنگ اصیل شما و اقتدار اسلام پاسداری خواهند کرد و مطمئن باشید از این اتفاقات. مثل کف روی آب هستند و این روز در چهار نقطه کشور در سایه اتحاد و همبستگی مردم و بر اساس منویات رهبری برنامه ریزی شده است. این کوهنوردان موفق خواهند شد.

در پایان سردار مویدی از تمامی مسئولین، رئیس اداره شهدا و بویژه سردار سرافراز استان لرستان، سردار «الهی» که از رزمندگان، ایثارگران و فرماندهان دلاور این دیار می باشد، به لحاظ حضور موثر خود در این مراسم حضور یافتند. و همه همراهان ایشان و هر یک و همچنین از سردار “اسپی اسپی” معاون نیروی انتظامی استان خوزستان و سایر دوستانش که در تجمع مردم شیلش و لرستان شرکت کردند و از امام جمعه باجار، کلیه اعضای محترم جامعه تمین، مسئولین استان و شهرستان شیلش و به ویژه مردم با ایمان، فرماندار و شهدای استان پورورو از آنان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا