عکس | این کراس اوور اقتصادی هوندا به ایران می‌آید؟

هوندا نیز با ارائه هاچ بک های اقتصادی در این بازارها فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از این خودروها هوندا WR-V است. خودرویی که حالا از هاچ بک به کراس اوور تبدیل شده است.

اولین مسئله جالب در مورد هوندا WR-V قیمت آن است. قیمت این کراس اوور در اندونزی 17400 دلار که آن را به یکی از جذاب ترین خودروهای اقتصادی در بازار آسیا تبدیل می کند. به غیر از اندونزی، هوندا WR-V در هند نیز فروخته خواهد شد. این مشکل ممکن است باعث شود برخی از شرکت ها بر روی این صلیب اقتصادی ژاپن تمرکز کنند.

هوندا WR-V

پیش از این و طی دهه 1390 شرکت «خانواده موتور گلرنگ» برخی از محصولات این برند ژاپنی مانند هوندا سی آر وی، هوندا سیویک و هوندا آکورد را در بازار ایران توزیع کرده بود. اکثر خودروهای محبوب هوندا در حال حاضر بیش از 20000 دلار قیمت دارند. حتی اگر شرایط مهیا باشد، فرصتی برای آوردن آنها به ایران وجود ندارد. با این حال هوندا WR-V می تواند گزینه ای اقتصادی برای بازار ایران باشد و در غیاب کراس اوورهای محبوب مشتریان را به خود جذب کند.

ویژگی های هوندا WR-V

هوندا WR-V دارای موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است 121 اسب و 145 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس این خودرو CVT اتوماتیک است. البته هوندا WR-V را می توان در بازارهای دیگری مانند هند با مشخصات فنی دیگری خریداری کرد. به عنوان مثال، مشتریان هندی می توانند این کراس اوور را با موتور 1.2 لیتری بنزینی (90 اسب بخار، 110 نیوتن متر) یا موتور 1.5 لیتری توربودیزل (100 اسب بخار، 200 نیوتن متر) با گیربکس دستی پنج سرعته خریداری کنند که ارزان تر خواهد بود. نسخه اتوماتیک

هوندا WR-V

تعداد سرنشینان هوندا WR-V 5 نفر تعیین شده و فضای بار آن 380 لیتر است. نسخه برتر این خودرو دارای چهار کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش 7 اینچی، دوربین دید عقب، روکش چرم، سیستم استارت از راه دور و مجموعه ای از هوندا Safety Sense (کروز کنترل اتوماتیک، ترمز اضطراری خودکار و ترمز دستی خودکار). Line) مجهز است که آن را به یک خودروی ایمن اقتصادی تبدیل می کند.

227227

دکمه بازگشت به بالا