عوارض و مالیات کالاها و اقدامات آسیب رسان سلامت در سال ۱۴۰۰ تصویب شد

نرخ مالیات و عوارض خانوارهای مضر و اقدامات بهداشتی در دهه 1400 با حضور دبیر شورای عالی بهداشت و ایمنی غذا تعیین و تصویب شد.

به گزارش شیمیشی ، اولین جلسه کارگروه تعیین مالیات و عوارض املاک و اقداماتی که به سلامتی آسیب می رساند در سال 1400 با حضور دکتر علی دلپیشه ، رئیس دبیرخانه شورای عالی بهداشت و ایمنی غذا ؛ کارشناسان گروه هماهنگی سیاست های بهداشتی ، بیشتر سازمان برنامه و بودجه ؛ وزارت صنعت ، معدن و تجارت وزارت تعاون ، کار و امور خیریه اجتماعی؛ موسسه ملی تحقیقات و صنایع غذایی؛ دستیار وزیر توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی و دستیار وزیر بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دستگیر شدند.

به گفته وبدا ، مطابق ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 2014 ، کلیه تولید ، واردات و عرضه املاک و فعالیتهایی که با سو potential استفاده بالقوه به سلامتی و داروها آسیب می رسانند. این بیماری با اختلالات خاصی به نام اختلالات سلامتی همراه است.

در ابتدای هر سال ، یک کارگروه تحت مسئولیت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با عضویت در وزارتخانه های اقتصاد و دارایی ، تعاون ، کار و امور خیریه اجتماعی ، صنعت ، معدن و تجارت و کشور سازمان بودجه و برنامه ریزی داروهایی را که احتمالاً مورد استفاده قرار می گیرند شناسایی و به آنها اطلاع می دهد.

اولین جلسه کارگروه تعیین مالیات و عوارض اموال و اقدامات مضر برای سلامتی که در سال 1400 پس از بحث و تبادل نظر در مورد مالیات و عوارض املاک و اقداماتی که به سلامتی آسیب می رساند ، بر اساس از تصمیم نمایندگان این وزارتخانه برنامه سازمان و بودجه ، نرخ مالیات مذکور برای سال 1400 تعیین و تصویب شد.

گفتنی است ، طبق قانون ، در صورت اخذ مالیات و عوارض معاملات و معاملات مضر برای سلامتی ، 100٪ مبلغ جمع آوری شده پس از واریز آن به خزانه داری و مبادله قرارداد به عنوان درآمد ، هزینه های مربوط به م institutionsسسات .مدیران مرتبط حفاری کردن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا