علاج رفع مشکلات کشور یک انتخابات قوی و پرشور است/ اسلامیت نظام به آرای مردم متکی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرجا برگزاری یک انتخابات قوی و پرشور را راه حل مشکلات کشور دانست و از مردم خواست خانواده های خود را پای صندوق های رای بگذارند.

به گزارش شیمیشی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی نماینده رهبری در فرج در اجلاس بزرگ خانواده های افسران نیروی انتظامی کشور که صبح امروز در مرکز فرماندهی فرج برگزار شد. وی گفت: خدا را شاکریم که در ایام پر خیر و برکت ماه شعبان که به فضل الهی و ایام شبات این فرصت را داشتیم در کنار افراد شایسته و محترم باشیم. خانواده تعدادی از همکاران عزیز ما در خانواده بزرگ پلیس.

وی ادامه داد: در روزهای منتهی به خلق حماسه ای دیگر توسط مردم ایران، به تک تک شما پدران و مادران فرزندان رشید وارد این سرزمین می شوم. بدون شک شما و پدر و مادر و فرزندانتان این احساس آرامش و امنیت را که ملت ایران دارد مدیون تلاش های جمهوری اسلامی ایران هستید و مطمئن هستم که این گروه و همه خانواده ها از من از قهرمانان انتظار دارند. فرمانده که خودش بچه است، این مکان محصور و محصور است و امنیت گرفته است، ممنون و سپاسگزارم.

نماینده ولی فقیه در فرجه به اولین همایش کارکنان وظیفه عمومی اشاره کرد و گفت: نکته اول این است که برای اولین بار است که در خدمت شما هستیم. با وجود اینکه مورد غفلت قرار گرفت، اما والدین در واقع جزئی از نیروهای مسلح و اعضای این خانواده هستند و باید از این غفلت پرهیز کنیم.

ادیانی امنیت را بزرگترین نعمت خداوند عنوان کرد و گفت: امنیت زیربنای همه کارهای ملت است که با کمک سربازان انجام می شود. بخشی از این امنیت و حفظ امنیت کشور ما وظیفه ارتش است. وقتی شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی با این وفاداری و تلاش خود را سرباز می خواند. اکنون نمی توان از اهمیت نام مقدس سرباز برزبان چیزی گفت.

نوبیری خطاب به والدین سربازان نیز گفت: این امنیت آرام به خاطر فرزندان شماست و شما جزو خانواده بزرگی هستید که این امنیت را تامین کرده اید. با توجه به اهمیت جایگاه شما سربازان، خود فرمانده انتظامی کشور بر برگزاری این همایش در این روزهای مهم انتخابات اصرار داشته و از ابتدای مراسم آماده باش بوده است.

نماینده ولی فقیه در فارک با بیان اینکه اتفاق مهمی در پیش داریم گفت: در انتخابات 20 اسفند شرکت می کنیم و به برکت خون شهدا انتخاب می کنیم. به نظر من اسلامیت نظام متکی به رای مردم است. یعنی مردم با رای خود همه کرسی های قدرت را انتخاب می کنند، از جمله ولی فقیه که توسط اعضای مجلس خبرگان انتخاب می شود.

ادیانی گفت: راه حل مشکلات کشور یک انتخابات قوی و پرشور است. دیدیم که شبکه های خبری دشمن برای جلوگیری از این اتفاق هزینه های زیادی برای انتخابات می کنند، بنابراین آمادگی برای انتخابات بسیار مهم است. اگر می خواهیم خون شهدا را حفظ کنیم و دل امام زمان را راضی کنیم باید در انتخابات 20 اسفند شرکت کنیم. این روز روز پیروزی اسلام و خلق حماسه بزرگ در برابر بدخواهان این کشور و ملت است.

نماینده ولی فقیه در فریسه ادامه داد: خانواده پلیس مصمم است تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات امن به کار گرفته و آبروی خود را با حضور شرافتمندانه در انتخابات صرف کنند. از همه شما تقاضا دارم خانواده خود را به عنوان یک خدمتکار کوچک پای صندوق های رای بگذارید. ما بر این باوریم که مردم ایران مثل همیشه سهم بزرگی خواهند داشت و روح امام (ره) و شهدا را شاد و بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا