علائم و چگونگی تشخیص کرونای جهش یافته / لزوم قرنطینه ۱۴ روزه مسافران خارجی

یکی از اعضای کمیته علمی واحد ملی کنترل حمله ، گفت: “تفاوت زیادی بین تاج جهش یافته و ویروسی که ما تاکنون دیده ایم وجود ندارد.” “سرعت و قدرت انتقال بیماری در تاج جهش یافته کمی بیشتر است.” البته شناسایی شریان کرونا ویروس جهش یافته بدون آزمایش ژنتیک امکان پذیر نیست.

در مصاحبه ای با شیمیشی ، دکتر مسعود مردانی وی با اشاره به تأیید هویت یک واقعه تاج گذاری جهش یافته در کشور ، گفت: قبل از هر چیز باید توجه داشت که بین بیماران با بیماری عروق کرونا ویروس قلب قبلی و بیماران مبتلا به جهش یافته عروق کرونا ویروس قلب تفاوت معنی داری وجود ندارد. در عین حال ، شناسایی شریان کرونا ویروس جهش یافته بدون آزمایش ژنتیک امکان پذیر نیست.

در یک ویروس جهش یافته بای پس عروق کرونا ویروس افزایش می یابد

وی افزود: سرعت و قدرت انتقال بیماری در لاستیک متغیر کمی بیشتر است و بیماران دارای تاج مسری ویروس را با سرعت بیشتری به دیگران منتقل می کنند. از طرف دیگر ، علائم بالینی ممکن است در بیماران مبتلا به جهش بیماری عروق کرونا ویروس کمی شدیدتر باشد.

مردانی گفت: در میان کسانی که از کشورهای اروپایی ، به ویژه انگلستان به ایران می آیند ، باید به دنبال کسانی باشیم که بیماری کرون را جهش داده اند. .

مسافران ورودی به کشور به مدت 14 روز چک می کنند

وی تأكید كرد: “اگر مسافر انسانی از بیرون می آید ، باید به او دستور داده شود كه 14 روز در یك اتاق خودمختار بماند و این فرد را درب بوسد ، به او دست نزن و داخلش نگذارد. بغل نكن. مردم 14 روز اگر علائم کمی از بیماری دارند در اتاق قرنطینه بگذارید و آزمایش PCR را انجام دهید.

تشخیص را تقویت کنید تا به ویروس جهش یافته آلوده نشویم

مردانی با بیان اینکه اکنون وزارت بهداشت کلیه سفرهای ایران را از کشورهایی که تحت تاج جهش یافته قرار نگرفته اند ، رصد می کند ، افزود: بر این اساس ، ما باید همین کار را انجام دهیم و تشخیص را تقویت کنیم تا گونه های جهش یافته vitus شناسایی نشود. “

پروتکل را دنبال کنید

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از عفونت ویروس کرونا ، جهش یافته و غیر جهش یافته ، باید پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی ، شستن دست ، جلوگیری از مسافرت های غیرضروری ، مرخصی و ماسک از خانه به خانه را دنبال کنیم. استفاده کن

علائم ویروس جهش یافته

مردانی گفت: علائم شریان کرونا ویروس جهش یافته شبیه شریان کرونا ویروس است که تا به امروز شناخته شده است ، اما کمی شدیدتر است. با این حال ، تشخیص ممکن است هفته ها طول بکشد. آنچه بیشترین کمک را به تشخیص می کند ، تاریخچه سفر به ریشه هایی است که مربوط به تابش جهش یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا