عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در ۵ نقطه شهر/ رایزنی برای برگزاری نمایشگاه محصولات بانوان در مترو

مدیر کل خدمات بانوان و خانواده شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه آثار سرداران زن در 5 نقطه شهر خبر داد.

به گزارش شیمیشی، مریم اردبیلی در نشست خبری در کنار نمایشگاه زنان و تولید ملی در بستان اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه زن و بهره وری ملی علاوه بر بانوان متولی خانه، زندانیان رای باز نیز حضور دارند. قادر به ارائه با برپایی نمایشگاهی در پارک دیاووگو، محصولات بانوان در چهار نقطه دیگر شهر یعنی پارک ملت، بکس فیض، میدان شهدا و پارک لاله عرضه می شود.

وی همچنین با بیان اینکه محصولات نزدیک به 2700 زن سرپرست خانواده و نیازمند حمایت ارائه شده است، گفت: سال گذشته نمایشگاهی در مترو برگزار کردیم و در 6 ماهه اول سال اقدام به برش چوب خواهیم کرد. نمایشگاهی در باغات اما تلاش می کنیم در 6 ماهه دوم مانند گذشته نمایشگاه هایی در متروها برگزار شود.

وی با بیان اینکه بیش از 317 کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند که عموماً کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​هستند که بر زنان خانه دار تهرانی تمرکز دارند، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا نمایشگاه های مستمری در سطح نمایشگاه، مناطق و پارک ها و… برگزار کنیم. ، در طول سال.” بیایید زمینه هایی را برای تهیه محصولات برای زنان سرپرست ایجاد کنیم و آگاه باشیم که فعالیت در چنین مکان هایی برای سرپرستان خانواده های زیر سقف شهرداری تهران تقریبا رایگان است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه مجموعه ها و تشکل های فعال زیادی در حوزه حمایت از زنان وجود دارد و شهرداری تهران بدون تحمیل به بودجه ملی و حتی شهرداری، بار مهمی را بر دوش می گیرد، تصریح کرد: در خصوص حقوق زنان در مراکز توانمندسازی، تلاش می‌کنیم طبق قانون کار، دستمزد زنان بگیریم، اما تلاش برای تامین حداقل قانون کار برای زنان در مراکز کوثر ادامه دارد و هدف رشد و کسب موفقیت با همکاری تاجران

وی به مشکلات محیط زیست نیز اشاره کرد و گفت: برخی از این مکان ها به باندهای عرضه کننده محصولات چینی اختصاص دارد اما در این بین از زنان تولیدکننده حمایت ویژه می شود تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا