استان ها

ظرفیت‌های دولتی به تنهایی امکان استخدام و بکارگیری همه ایثارگران را ندارد

شیمیشی/لرستان مدیر کل مرکز و تشکل های شهدا و ایثارگران گفت: توانمندی های دولت به تنهایی نمی تواند همه ایثارگران را به کار گیرد.

عادل مهری 10 بهمن ماه در افتتاحیه خانه شهدا و ایثارگران لرستان گفت: در راستای حمایت از طرح های ایثارگران و بازرگانان، تفاهم نامه همکاری بین اداره شهید، دانشگاه فنی و حرفه ای منعقد شد. و پارک علم و فناوری.

وی هدف از برگزاری این یادواره را حمایت از طرح های علمی و شرکت های شهدا عنوان کرد و گفت: در بنیاد شهید مصمم هستیم به شهدایی که می توانند با حمایت از شهدا در عرصه علوم مختلف کمک کنند. زمینه های کلیدی برای ایجاد مشاغل پایدار.”

مدیرکل مرکز امور ایثارگران و دانش و تشکل های ایثارگران با بیان اینکه ظرفیت دولت به تنهایی نمی تواند همه ایثارگران را جذب و به کار گیرد، گفت: توجه به علایق ایثارگران برای کسب و کار و خلاقیت و توسعه این توانایی ها. ، بنیاد شهید حمایت از این افراد را وظیفه خود می داند.

مهری تصریح کرد: اقداماتی که در مرکز دانشمندان داریم بخشی از حمایت از شرکت های علمی است. از ابتدا پشتوانه کار علمی و شناخت نخبگان منفعت طلب و کمک به توانمندسازی و توسعه نخبگان آنهاست.

وی با بیان اینکه در بحث علمی و سیاسی که توسط مدیرعامل سازمان ایثارگران برگزار شد، شاهد بودیم که در تمامی استان ها در کنار پارک های علم و فناوری و مراکز دانشگاهی با هدف حمایت و ارائه تسهیلات مقرون به صرفه، تفاهم نامه هایی منعقد شده است. برای رسیدن آسیب دیدگان به توفیقات یادآور شد: در بنیاد شهید واحدهای مختلفی مانند صندوق کار و تجارت یا سازمان مالی کوثر و بانک زیر مجموعه بنیاد می توانند به ایثارگران کمک کنند و کار و عملیات خوبی انجام دهند. و شهدا باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا