اقتصادی

شرایط واردات خودرو فراهم نیست

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه وزیر صنعت ، معدن و تجارت با موضوع حفاظت از محیط زیست خودروها مخالف نیست ، گفت: باید شرایطی فراهم شود که در حال حاضر شرایط مهیا نیست.

به گزارش شیمیشی ، محسن صالح نیا روز سه شنبه در پنجمین میز داخلی صنعت خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت که شورای استان درخواست تجدیدنظر کرده است ، به ویژه در مورد منبع پول خارجی برای صادرات خودرو که باید حل شود: تصمیمات جامع. و آخرین مورد خواهد بود که پس از پایان به عنوان قانون اعلام می شود.

صالحی نیا درباره نقشه صادرات ارائه شده توسط وزیر صنعت ، معدن و تجارت و صادرات یک میلیون واحد تا سال 1404 اظهار داشت: در این راستا برنامه ای با همکاری خودروسازان ، قطعه سازان و مجمع و وزارت صنعت در حال تدوین است. پس از جمع آوری نهایی ، جزئیات برای عموم منتشر می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت معیوب راهنماها ، تصریح کرد: در مورد راهنماهای معیوب اعلام شد که اکثر این راهنماها تا پایان آبان ماه پارک اصناف را ترک می کنند. همچنین انتظار می رود که در آینده نزدیک ، خودروها حداکثر 10 تا 15 روز در کف پارکینگ بمانند.

وی همچنین تاکید کرد که وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز در تصمیمات مجلس و شورای حکام در خصوص طرح عرضه خودرو به بورس دخیل است.

صالحی نیا در ادامه ابراز امیدواری کرد که با افزایش تشعشعات ، روشهای کاهش هزینه ها در زنجیره تامین و سرمایه گذاری باعث کاهش قیمت خودروها شود و گفت که کاهش قیمت با شرایط کلان اقتصادی و تورم مرتبط بوده و مرتبط خواهد بود.

سرانجام ، رئیس هیئت مدیره Idro با بیان اینکه امکان دستیابی به تولید 1.6 میلیون خودرو در سال آینده وجود دارد ، افزود: این امکان وجود دارد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا