اجتماعی

شتاب در هوشمندسازی،اولویت مهم پلیس آگاهی کشور در سال جدید

رئیس پلیس آگاهی فریسه گفت: یکی از وظایف مهم پلیس آگاهی در سال جدید افزایش سریع دانش در کشف جرائم خواهد بود.

به قول سردار محمد خانبری وی در نشست نوروزی پلیس عمار گفت: در یک سال گذشته ماموران نیروی انتظامی در سراسر کشور عملکرد خوبی داشته اند و این امر برای ما در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز بسیار حائز اهمیت است. اکنون باید به نقطه مطلوب برسیم که یکی از اهداف پلیس هوشیار در ارتقای سطح امنیت و ثبات شهروندان و اراده مردم است.

وی به عملکرد پلیس آگاهی در سال 1402 توجه کرد و اظهار داشت: از دستاوردهای پلیس آگاهی در سال گذشته کشف 92 درصد جرایم و کشف 95 درصد جرایم این کشور و همچنین کشف 95 درصد بوده است. جنایات این کشور آغاز گشت‌های ویژه پلیس آگاهی و اجرای طرح مراقبت، اطلاعات الکترونیک مجرمان حرفه‌ای و متخصص که اقدامات خوب و موثری برای پیشگیری از سرقت است.

قنبری بر آمادگی پلیس آگاهی در انجام وظایف خود تاکید کرد و تصریح کرد: تسریع اطلاعات پلیس آگاهی در کشف جرائم یکی از اولین وظایف پلیس آگاهی در سال جدید خواهد بود زیرا جامعه به سمت اطلاعات و اطلاعات حرکت کرده است. هوش پلیس به عنوان یک پلیس حرفه ای و تخصص کشف جرم در حوزه اطلاعاتی توسعه بیشتری خواهد یافت.

مدیر پلیس ایتلاتا فارک به کشف و ضبط 18 هزار قطعه سکه در سال گذشته در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های ضد سرقت و طرح کشف پول و سایر طرح ها برای اجرای پلیس آگاهی بسیار موفق بوده است. مایل، در سال جدید بیشترین تقویت و نظارت.

به گزارش خبرگزاری پلیس، خانبری در پایان گفت: اجرای طرح پایش الکترونیکی هوشمند سارقان حرفه ای و پیشکسوت کار بزرگی بود که در سه استان این کشور اجرا شد. این طرح در کنترل و پیشگیری از سرقت بسیار موثر خواهد بود و مردم عزیز بدانند که امنیت خط قرمز پلیس است و به عنوان وارثان 14 هزار شهید فارک تا آخرین نفس از امنیت عمومی حفاظت خواهیم کرد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا