سیدجلال باید الگو باشد/ بازیکنان بی‌حاشیه حق‌شان را می‌خواهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، حمید مطهری در مورد تجربه تیم در سه برد برنده سه بازی مقابل پیکان تهران و بازی مقابل اردوگاه های پایتخت مقابل شاهین شهرداری بوشهر ، وضعیت بازیکنان تیم مانند وحید امیری ، علیرضا بیرانوند و مهدی عبدی صحبت کرد. انجام دادن. معاون یحیی گل محمدی در پرسپولیس از انگیزه بالای سید جلال حسین سخن گفت و وی را الگوی نقش خوب برای فوتبالیست های ایرانی خواند.

مطهری درباره آخرین اخبار بازیکنان این تیم صحبت می کند که می توانید در زیر بخوانید:

بعد از چهار ماه خیلی خوب بودیم

دروازه بان پرسپولیس درباره عملکرد تیم مقابل پیکان تهران گفت: وقتی تیمی 4 ماه بازی رسمی بازی نکند ، آنها قطعاً باخت خواهند بود. از پرسپولیس بهره برداری نشد. ما برای بازی با پیکان شرایط مختلفی را امتحان کردیم ، اما با تلاشهایی که در چند هفته گذشته انجام دادیم با پیروزی 3-1 مقابل پیکان به نتیجه بسیار خوبی رسیدیم. به دلیل این 4 ماه تعلیق ، بازیکنان تیم باید پاسخ خیلی خوبی داده می شدند.

از نظر فوتبال در حال بهتر شدن هستیم

مطهری با اظهار نظر در مورد بازی پرسپولیس مقابل شاهین شهردراری روز شنبه در بوشهر ، اظهار داشت: هر بازی مانند یک فینال است. مخالفان پرسپولیس شرایط خاص خود را دارند و ما خیلی خوب می دانیم که برای کسب امتیاز وارد میدان می شوند. ما هیچ تلاشی را از دست نخواهیم داد و برای پیروزی شاهین به میدان می رویم. این تیم پایدار و عادی است که اگر ما ایجاد نکنیم می توانیم خطر ایجاد کنیم.

مصدومیت امیر به دلیل آغاز انفجارها است

وی همچنین به مصدومیت وحید امیری اشاره کرد و گفت: “او بازیکن سریع است.” این کار با انفجارها شروع می شود و باعث می شود بازیکنان دچار چنین صدماتی شوند. امیری نیز مانند همه سریع بازیکنان جهان با این مشکل روبرو شد. او یکی از بهترین بازیکنان ما است که متأسفانه نمی تواند چند بازی انجام دهد. امیدوارم او و محمد انصاری در آینده نزدیک در لیست بازیکنان قرار بگیرند.

صاحب طلا باید به اندازه کافی قوی باشد

مطهری با توجه به عملکرد مهدی عبدی که به عنوان بازیساز وارد میدان شد و عملکرد درخشانی با دو گل مقابل پیکان داشت ، جلب کرد: “ما همیشه در تلاش هستیم تا کار تیم و تیم را در تمرین ارزیابی کنیم.” همه بازیکنان برای ما بسیار ارزشمند هستند و ما سعی می کنیم با استعداد ترین آنها همه باشیم. عبدی در آغاز مسیری دشوار است که باید توجه او را به خود جلب کند.

وی افزود: “عبدی باید تاکتیک های خود را تقویت کند.” من قبلاً گفته ام که شما با هم به دو هدف نمی رسید. این تازه شروع کار گلزنی او است و او مطمئنا می تواند با پیشرفت خود بازیکن قدرتمندتری شود. او به عنوان بازیگر بیرون آمد و بسیار شیرین بود ، اما باید تقویت شود.

سید Celal باید الگویی بزرگ برای جوانان باشد

مطهری برای عملکرد قابل قبول همه بازیکنان این تیم در طول تمرینات اظهار داشت: وقتی در دقیقه 90 می بینید که سید Celal حسینی با تمام تجربه خود به عنوان بازیکن تعویض وارد میدان می شود و آماده کمک به تیمش است باید به ستایش او پرداخت شود ممکن است قرار بگیرد او یک رهبر بزرگ و یک کاپیتان واقعی است. او همیشه به مجموعه نگاه می کند ، نه به منافع شخصی. وقتی وارد زمین شد ، در همان چند دقیقه پاس خوبی داشت. این باید یک نمونه عالی برای فوتبالیست هایی باشد که خیلی جدی و آماده هستند تا در هر شرایطی کارهای خود را دنبال کنند.

من از جزئیات توافق نامه بیرانوند اطلاع ندارم

سرمربی پرسپولیس همچنین به جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: “من از جزئیات قراردادی که او در فصل اول با آنتورپ امضا کرده با باشگاه خود آگاه هستم.” برد یک گل بزرگ برای پرسپولیس و تیم ملی است. البته همه تیم ها می خواستند چنین مرورگری داشته باشند. او همچنین مانند یک فوتبالیست حرفه ای عمل می کند و جای خود را برای شخصیت و شخصیت خود می گیرد. من اطمینان دارم که بیرانوند می تواند همزمان با اخلاص و مهارت ، پشت فوتبال اروپا را برگرداند.

بازیکنان حاشیه ای پرسپولیس حقوق خود را می خواهند

مطهری با اعتراض اخیر اعتراض برخی بازیکنان پرسپولیس به عدم دریافت مطالبات خود خاطرنشان کرد: “برای کل باشگاه مشکلات مالی وجود دارد.” هرچند که اگر بازیکنان و همدستان از این موضوع شکایت کنند ، می خواهند حقوق خود را بخواهند ، اما می بینید که این موضوع هیچ تاثیری در عملکرد آنها نداشته است و هر روز سعی می کنند برنده شوند. من هرگز ندیده ام مردم در طول تمرین تا یک ثانیه به این موارد توجه کنند ، این بدان معنی است که ما بازیکنان خوبی داریم.

ما برای همه آرزو می کنیم؛ ما بازیکن جدید استخدام نکرده ایم

وی در مورد لیست بازیکنان برای فصل اول پرسپولیس اضافه کرد: “تاکنون چند روز در لیست خرید قرار نگرفته است و باید بگویم که ما برای فصل بعد کسی را در لیست خرید قرار نداده ایم.” تنها هدف ما جلب توجه به ادامه بازی ها در این فصل است. این حرفه نیست که زیاد در مورد آن صحبت کنیم. همه بازیکنان موجود را برای فصل اول می خواهیم ، اما این هم بستگی به قرارداد آنها با باشگاه دارد.

پیروزی مقابل صفحه های اختصاصی به هواداران

در پایان ، مطهری اضافه کرد: “من می خواهم در مقابل پیکان که در ورزشگاه حضور ندارد ، به تماشاگران توفیق دهم ، اما می دانم قلبشان با پرسپولیس است. آنها همیشه با ما مهربان هستند و بازخورد مثبت آنها با تیم است.

دکمه بازگشت به بالا