اجتماعی

سقوط مرگبار زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از سقوط یک زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه در جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با شیمیشی. وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: امروز ساعت 17:09 حادثه سقوط به داخل چاه برای سامانه 125 گزارش شد و در پی آن فرمانده آتش نشانی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات ویژه اعزام کرد. و آتش بازی به محل حادثه. این رویداد در خیابان مختاری شرقی به خیابان اشکجی ارسال شد.

وی از رسیدن آتش نشانان در مدت سه دقیقه به محل حادثه خبر داد و گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد این حادثه در یک خانه دو طبقه قدیمی رخ داده و چاه عمیقی در حیاط حفر شده است. عمق حدود 30 متر به نظر می رسد صاحبان این خانه قصد تخریب و نوسازی این خانه را داشته و چاه مذکور را برای آزمایش خاک حفر کرده اند. اما باز هم مردم در این خانه بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه خانم 60 ساله ای به عمق 30 متری این چاه سقوط کرد، گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل ایمنی و احداث کارگاه امداد و نجات، وارد عمق چاه شدند و آن را بیرون کشید. زن بیرون متاسفانه زمانی که این فرد به اورژانس تحویل داده شد، جسد وی پیدا شد.

ملکی همچنین گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 18:24 به کار خود پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

وی با توجه به این حادثه به مردم هشدار داد که اولاً تا جایی که امکان دارد وقتی کسی در آنجا زندگی نمی کند خاک را آزمایش کنند و علاوه بر آن از پوشش مناسب برای چنین چاه هایی استفاده کنند.

زن 60 ساله ای که در عمق 30 متری چاه سقوط کرد

سقوط یک زن 60 ساله در چاهی به عمق 30 متر

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا