سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس دستگیر شد

شیمیشی/ کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از بزرگ ترین سرکردگان باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و علت اصلی شهادت 2 مامور فرس و مجروح شدن 4 مامور پلیس خبر داد.

امید ریزایی شامگاه 15 مرداد ماه با افشای جزئیات این خبر اعلام کرد: امشب در یک عملیات اطلاعاتی هوایی و هماهنگ زمانی که این سرهنگ جانباز و مسلح قصد ورود به محدوده جغرافیایی استان کرمان در محدوده استان کرمان را داشت. تور اطلاع رسانی جان بارکفان از فراکا رنجرز و در یکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان دستگیر شد.

وی همچنین گفت: فرد دستگیر شده (ع.ب) در سال 1392 در یک تصادف عشایری در کهنوچ در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر 2 مامور نیروی انتظامی را کشته و 4 مامور را مجروح کرد.

دادستان کهنوج گفت: در پرونده سیاه این متهم سوابق بسیاری وجود دارد که از آن جمله می توان به قتل بیش از سه شهروند بی گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و نقل مسلحانه و قاچاق مواد مخدر، سرقت مسلحانه و سوابق کیفری فراوان اشاره کرد.

وی هشدار داد: مذاکره قوه قضائیه با دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در مقابله با مجرمان و برهم زدن امنیت و امنیت عمومی سخت و آموزنده خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا