ستاره محبوب مجیدی به بحران‌ها خاتمه می‌دهد؟

او بازیکن سرسختی است، باید مقابل او بازی کنید تا بدانید چقدر شما را آزار می دهد. این گفته یکی از مدافعان لیگ برتری است که مقابل زستد به میدان رفت. بازیکنی قد بلند که در هوا بسیار فعال است و بالا رفتن از او سخت است.

بازیکنی که با سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس به ایران آمد و دروازه لیورپول و منچستر را باز کرد اما هنوز فرصت دارد تا از شرایط و ضوابط جدید و سبک بازی هم تیمی هایش مطلع شود. با این حال او در خط حمله بسیار فعال است و تقریبا بیشتر سرش را به هوا پرتاب می کند.

زستد در دیدار مقابل نساجی نیز دو بار پیروز شد و دروازه حریف را باز کرد و هر دو با واکنش های فوق العاده اجازه ندادند الیرضا حقیقی دروازه تیمش را باز کند. یک بار در نیمه اول با یک گل و در نیمه دوم یک بار دیگر با یک سر با دست.

همانقدر که بنین مهاجم استقلال در هوا فعال بوده و توانسته است توپ سوم را برای هم تیمی هایش تثبیت کند، واقعیت این است که آمار گلزنی او در این فصل نگران کننده است. بازیکنی که فرصت کافی برای بازی در استقلال داشت اما فقط 2 گل زد و دو پاس گل داد.

به نظر می رسد زستد باید بیشتر از قبل روی ضربات پایانی کار کند و از فرصت های خود نهایت استفاده را ببرد. هواداران استقلال که آمار خوب دیابت در لیگ نوزدهم را به خاطر دارند منتظرند رودی زستد در بازی های بعدی پایش را باز کند.

در دیدار مقابل گل گهر و دوئل او با کیروش استنلی، دیگر بازیکن قدیمی لیگ، چه جالب. باید دید کدام یک از این دو بازیکن که در هوا کار تحسین برانگیزی داشته اند، برنده نهایی کدام یک خواهند بود. اگر زستد بتواند در دیدارهای بعدی به خصوص بازی گل گهر و پرسپولیس گلزنی کند، تمام شکست های خود را در بحث گل پشت سر می گذارد.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا